شناسهٔ خبر: 19454736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/جشن ملی، شادی و شور/

حاشیه‌نویسی خبرنگار ایسنا از حضور گسترده مردم در حسینیه جماران

71132

جمع زیادی از هموطنانمان صبح امروز پیش از آغاز رسمی رای گیری پشت درب های حسینیه جماران در صف هایی طولانی حضور یافتند تا در اولین دقایق رای خود را به صندوق بیندازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف راس ساعت ۸ صبح در جمع مردم در حسینیه جماران حضور پیدا کرد.

سیدعلی خمینی نیز در دقایق اول اخذ رای، با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق رای این حسینیه انداخت.

در اولین ساعات اخذ رای یکی از مسوولان حسینیه جماران اعلام کرد که به دلیل ازدحام جمعیت درخواست صندوق فوق العاده برای این حوزه شده است.

همچنین فاطمه حسینی، سیده فاطمه ذوالقدر و فریده اولادقباد نمایندگان تهران در مجلس، مجید انصاری و امام جمارانی با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداختند.

اعضای بیت امام خمینی(ره) با حضور در حسینیه جماران در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها حضور یافتند.

سید حسن خمینی، سید علی خمینی و سید یاسر خمینی فرزندان یادگار امام راحل، صدیقه مصطفوی دختر امام(ره)، فاطمه طباطبایی همسر مرحوم سید احمدخمینی، عدنان طباطبایی فرزند مرحوم صادق طباطبایی و مرتضی اشراقی ، علی اشراقی نوه امام نیز صبح امروز (جمعه) با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداختند.

واعظی وزیر ارتباطات و  صالحی امیری وزیر ارشاد هم با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداختند و در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران شرکت کردند.

اعضای بیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور در حسینیه جماران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضور یافتند.

 عفت مرعشی همسر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه یاسر، محسن و فاطمه هاشمی صبح امروز(جمعه) با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداختند.

گفتنی است اعضای بیت ایت الله هاشمی رفسنجانی ساعتی پیش با حضور در حرم امام راحل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده بودند و با حضور در حسینیه جماران رای خود را براس انتخابات شورای شهر تهران به صندوق انداختند.

انتهای پیام

نظر شما