شناسهٔ خبر: 19434400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بعد از کسب مدال برنز میکس تیمی باکو

رستمیان: کاش 2تیم ایرانی در فینال بودند/گل‌خندان: تیراندازی نقش مهمی درجدول مدال‌های ایران داشت

71552

وحید گلخندان نماینده ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نقش مدال‌های کسب شده توسط تیراندازان را در رنکینگ ایران بالا دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هانیه رستمیان و وحید گل‌خندان نمایندگان تیراندازی ایران در ماده میکس تپانچه بادی ۱۰ متر مدال برنز را گرفتند. هانیه رستمیان پس از کسب این مدال گفت: هم ما و هم تیم ب در دیدارهای نیمه نهایی خوب ظاهر شدیم و تنها بدشانسی سبب شد با اختلاف‌های میلی‌متری از رسیدن به فینال محروم شویم. دوست داشتیم دو تیم ایرانی در فینال با هم رقابت کنند ولی به دلیل بدشانسی این اتفاق در دیدار رده‌بندی افتاد و نمایش ما هم خوب پیش رفت تا به مدال برنز دست پیدا کنیم. یک مدال نقره از این بازی‌ها به دست آوردم و اکنون خوشحالم که یک مدال برنز را هم به دست آوردم.

وحید گلخندان: می‌توانستیم طلا بگیریم

وحید گل خندان پس از کسب مدال برنز رقابت‌های تیراندازی میکس ۱۰ متر تپانچه بادی گفت: خوشحالم که تیراندازی نقش مهمی در رنکینگ کشورمان (جدول مدال‌ها) ایفا کرد. متاسفانه با فاصله‌ای بسیار اندک و میلی‌متری از راهیابی به فینال باز ماندیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد توانایی کسب مدال طلا را داشتیم. تیم ما و تیم ب کشورمان به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله نیمه نهایی شدیم و و فکر می‌کنم هر دو تیم در این مرحله بدشانسی آوردیم وگرنه می‌توانستیم یک فینال تمام ایرانی را به نمایش بگذاریم. ماشاءالله عملکرد تیراندازان ما در این مسابقات خیلی خوب بود و خوشحالم با مدال آوری‌های خود نقش مهمی در رنکینگ کشورمان ایفا کردیم.
انتهای پیام

نظر شما