شناسهٔ خبر: 19340040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد

کاندیداها از انجام رفتارهای شائبه‌برانگیز پرهیز کنند

عبدالکریم گراوند در جمع کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اظهار داشت: از زمان شروع تبلیغات ریاست جمهوری تاکنون مشکلات خاصی در سطح استان بوشهر شاهد نبوده ایم و به زودی تبلیغات کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا نیز آغاز می شود.

صاحب‌خبر -
وی بیان کرد: در انتخابات شوراها ما از کاندیدها انتظار قانون مداری داریم، چرا که قرار است آن‌ها عهده دار سياست گذارى شهر و روستا شوند و اولین درخواست مردم از آنها اجرای قانون به صورت دقیق در حوزه شهری و روستایی است.
معاون استاندار با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا خود می توانند نماد تحقق دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در جامعه باشند، عنوان کرد: کاندیدا باید در ايام تبلیغات برنامه‌های خود را ارائه دهند و از تخریب رقیب و همچنین حرفهایی که هیچ پشتیبانی علمی ندارد بپرهیزند.
گراوند در ادامه گفت: كانديدا بايد به جاى ابراز وعده برنامه هاى خود را تدوين و به مردم ارائه كنند تا مردم به برنامه ها رای دهند.
وی اظهار داشت : كانديدا محترم دقت داشته باشند از رفتارهایی که موجب شائبه خرید و فروش رای بین مجریان و ناظران ایجاد می كند بپرهیزند تا فضای پاک و بانشاطى در تمامی روند انتخابات در استان شاهد باشیم.
معاون استانداربا اشاره به اینکه نباید با چسباندن پوستر ها در مکان های عمومی چهره شهر را مخدوش کنیم، بیان کرد: کاندیدا باید از ظرفیت فضای مجازی بهره برداری مثبت داشته باشند.
وی عنوان کرد: در بحث تبلیغات ما خواستار قانون مداری از سوى کاندیدها هستيم و دوست نداریم در باب جرایم انتخابات یک پرونده تخلف ایجاد شود.
گراوند اظهار داشت: در این انتخابات از همه ابزارهاى لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانون مند بهره گرفته ايم

نظر شما