شناسهٔ خبر: 19124579 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کلاسهای تقویتی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار برگزار میشود

اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱، اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه یوسلیانی رئیس اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه، این اداره اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی با همکاری و مشارکت موسسه آموزشی "قلم چی" ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه کرده است.

یوسلیانی در خاتمه هدف از برگزاری این کلاس های آموزشی-تقویتی را ارتقاء سطح تحصیلی-علمی فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش منطقه ۲۱ عنوان کرد.

شایان ذکر است، این کلاس های آموزشی-تقویتی در مجموعه ی شهربانو منطقه ۲۱ برگزار می شود.

"مانور تخلیه امن و اطفاء حریق" در غرب تهران

 حمید ناصحی قائم مقام منطقه ۲۱ از برپایی "مانور تخلیه امن و اطفاء حریق" در ناحیه دو این منطقه خبر داد.

حمید ناصحی قائم مقام این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: "مانور تخلیه امن و اطفاء حریق" شرکت داروسازی دکتر عبیدی منطقه۲۱ با حضور و همیاری کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران، آتش نشانی، اورژانس، پلیس راهور و شهرداری ناحیه دو این منطقه برپا شد.

وی در ادامه با اشاره به بافت غالبا صنعتی، کارگاهی و کارخانه ای منطقه ۲۱ افزود: وجود اماکن صنعتی و تولیدی در سطح این منطقه موجب حساسیت و توجه ویژه و بیش از پیش مسئولین ارشد مدیریت شهری منطقه۲۱ در خصوص ارائه راهکارها، اقدامات عملی و تدابیر پیشگیرانه در مواجهه با بحران ها و سوانح شده است.

ناصحی در پایان خاطرنشان کرد: "مانور تخلیه امن و اطفاء حریق" شرکت داروسازی دکتر عبیدی با هدف تمرین عملی مدیران و سازمان های تخصصی، عیان سازی مشکلات و ارزیابی عملکرد و مهارت گروه مدیریت بحران شرکت مذکور برگزار شد.

نظر شما