شناسهٔ خبر: 19124357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امنیت شغلی و کرامت انسانی از حقوق کارگران است/ عملکرد دولت بر مبنای عقلانیت

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت شغلی و کرامت انسانی از حقوق مهم کارگران است که باید توسط کارفرمایان مورد توجه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ناهید تاج الدین، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در آیین تجلیل از کارگران نمونه استان اصفهان اظهارداشت: کارگران سرمایه های مهم کشور هستند که توجه به حق و حقوق آن ها و عملکرد مثبت کارگران رشد اقتصادی را به همراه دارد.

وی افزود:  امنیت شغلی و کرامت انسانی از حقوق مهم کارگران است که باید توسط کارفرمایان مورد توجه باشد تا اینکه کارگران به کار خود با اعتماد بیشتری ادامه دهند.

تاج الدین با اشاره به اینکه اخراج کارگران در مقاطع مختلف تهدیدی برای زندگی آن ها است، خاطرنشان ساخت: باید نیازهای کارگران مورد توجه باشد و امنیت شغلی آنان تامین کرد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه توسعه ششم کشور توجه به جمعیت کارگری و تولید و اشتغال شده است، گفت: حمایت از بخش های مختلف و سرمایه های اقتصادی کشور رونق اقتصادی و تولید و اشغال را به همراه دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دولت یازدهم در شرایط سختی قرار داشت، افزود: مذاکرت هسته ای و رفع بخشی از مشکلات در پرونده دولت نوشته شده و ثمره های آن ها به کشور رسیده است.

وی ادامه داد: عملکرد دولت بر مبنای عقلانیت بوده و عوام فریبی و عوام نگری نمی کند که این موضوع به ارائه کار کارشناسی و دقیق کمک می کند.

 

نظر شما