شناسهٔ خبر: 19124343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

شکوفایی "تولید" در استان قزوین با همکاری مسئولان دستگاه قضا محقق می‌شود

R41364/P1377/S6,63/CT11

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: حضور مسئولان قضایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و بازدید از واحدهای مشکل‌دار و در حال تولید موجب ارتقاء و تسریع صدور رای و شکوفایی و رونق تولید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حمیدرضا خانپور عصر امروز در حاشیه بازدید دادستان قزوین از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار داشت: حضور مسئولان قضایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و بازدید از واحدهای مشکل‌دار و در حال تولید موجب ارتقاء و تسریع صدور رای و اشراف کامل بر مسائل سرمایه گذاران در صورت بروز مشکل و اختلاف شده که منجر به شکوفایی رونق تولید با هدف اقتصاد مقاومتی واشتغال پایدار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جذب سرمایه گذار گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با تمام توان و با استفاده از امکانات موجود آماده خدمت رسانی و ارائه هر گونه امکانات به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: با توجه به اقدامات مناسب کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان زیرساخت‌های مناسب جهت استقرار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مهیا است.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی، آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری در جامعه است تصریح کرد: با وجود وسعت کم جغرافیایی استان باید بستر سرمایه‌گذاری به نحوی فراهم شود که با لحاظ اقتصاد مقاومتی واحدهای تولیدی کوچک در سراسر شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه اندازی شود و زمینه بازگشایی واحدهای راکد کنونی بوجود آمده و تولید اشتغال مولد ایجاد گردد و در جهت اشتغال مولد در واحدهای صنعتی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران آماده ارائه خدمات به صاحبان صنعت است.

وی رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال و همچنین نظارت بر اقدامات افرادی که از امکانات و تسهیلات دولتی سوء استفاده کرده و زمین‌های خریداری شده را راکد گذاشته‌اند را از موضوعات مهم و مورد بررسی در این بازدید عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، دادستان عمومی وانقلاب قزوین به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از خط تولید واحدهای تولید، صنعتی و خدماتی سوخت آما تولید کننده قطعات خودرو، نیک پارس تولید کننده انواع اسنک و ایران چوب تولید کننده انواع میزهای اداری، کابینت و .... بازدید میدانی کرد.

بازدید از مرکز خدمات فن آوری و کسب و کار و نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها ونواحی صنعتی از دیگر برنامه‌های بازدید دادستان قزوین از شهرک صنعتی کاسپین بود.

انتهای پیام/

نظر شما