شناسهٔ خبر: 19123156 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

خدمات سازمان ورزش تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

ایرنا

صاحب‌خبر -

کاظم دستگردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: سازمان ورزش شهرداری 2سوله ورزشی با افزون بر 5هزار متر مربع فضای ورزشی در ورودی شرق و غرب نمایشگاه، برپایی می کند و شهروندان می توانند به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب از 13 تا 23 اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود گفت: پیش بینی می شود با آغاز نمایشگاه کتاب نیز افزون بر یک میلیون نفر مراجعه کنندگان از 200نوع فعالیت ورزشی این مراکز بهره مند شوند.
رییس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: سال گذشته این نهاد با برپایی یک مرکز به مساحت 2هزار متر مربع درنمایشگاه کتاب به عنوان یکی از غرفه برتر خدمات رسان معرفی شود.

** مشارکت 36درصد شهروندان تهرانی به ورزش همگانی
دستگردی اظهار کرد: سال گذشته افزون بر 10میلیون و 500هزار(نفر ساعت) از خدمات سازمان ورزش شهرداری تهران بهره بردند.
وی گفت: پیش بینی می شود که در سال جاری افرون بر 45 درصد از شهروندانی تهرانی به ورزش همگانی فعالیت کنند.
رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر امکانات ورزشی در 2هزار و 200 بوستان، 354 محله و افزون بر 400سالن ورزشی پایتخت فراهم است.
وی ابرازامیدواری کرد تا پایان سال 97 ، شاهد حضور 50درصد از شهروندان تهرانی ورزش همگانی باشیم.
دستگردی به برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی فصل نیایش در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: جشنواره فصل نیایش در قالب 200نوع فعالیت ورزشی از ششم خرداد ماه ( بعد از نماز مغرب وعشا)به مدت یک ماه در بوستان های منتخب مناطق 22 گانه شهر پایتخت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته افزون بر 5 میلیون نفر در جشنواره ورزشی فصل نیایش حضور داشتند گفت: در جشنواره امسال امیدواریم افزون بر هشت میلیون نفر مشارکت کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539

برچسب‌ها:

نظر شما