شناسهٔ خبر: 19105598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف:

هزینه‌های دولت 3 برابر شده است/ روستائیان عملکردی از دولت یازدهم ندیده‌اند

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با اشاره به سه برابر شدن هزینه‌های دولت در دولت یازدهم گفت: روستائیان عملکردی از دولت یازدهم ندیده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا تقوی امشب در همایش حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان زنجان که در مسجد احمدیه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: همه افراد در قیامت درباره کارهایی که انجام می‌دهند، مسؤول هستند

وی با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی و بررسی‌های صورت گرفته، محمدباقر قالیباف مدیری کم نظیر در جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امروز دیگر بحث اصلاح‌طلب و اصولگرا مطرح نیست و همه مردم باید تلاش کنند، مدیریت را به کسی بدهند که کارنامه او پربار است.

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با اشاره به اینکه محمدباقر قالیباف در 19 سالگی در جبهه وارد شده و در سن 22 سالگی به فرماندهی لشکر رسید، افزود: پس از پایان جنگ قالیباف حتی یک روز نیز از جبهه و جنگ به دور نبوده است.

تقوی با اشاره به اینکه قالیباف در سن 34 سالگی به نیروی هوایی دعوت شدند، اضافه کرد: یکی از دلایل به قدرت رسیدن نیروی هوایی به این مرحله حضور محمدباقر قالیباف بوده است.

* رزومه قالیباف در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن درخشان است

وی با اشاره به اینکه فرماندهی در جبهه و جنگ، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و پس از آن در مدیریت شهری از رزومه درخشان محمد باقر قالیباف است، تصریح کرد: قالیباف به حدی نیروی هوایی موفق عمل کرد که در نهایت به فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شد.

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با اشاره به اینکه با ایجاد پلیس 110 امنیت به در منازل مردم رفته است، افزود: همه امور مربوط به قالیباف با خرد جمعی شکل گرفته و در این زمینه از مشورت نخبگان نیز استفاده کرده است.

تقوی با اشاره به اینکه مدیریت کشور باید به یک فرد توانمند و بسیجی سپرده شود، تصریح کرد: محمد باقر قالیباف برای آبادانی کشور برنامه دارد و در این زمینه تلاش خواهد کرد.

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با اشاره به اینکه انصافا قالیباف در طول مدت فعالیت خود اقدامات چشمگیری انجام داده است، گفت: اعتقاد قالیباف به اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست، چرا که قالیباف معتقد به استفاده از نیروهای توانمند و متخصص در همه امور است.

* قالیباف به دنبال اصلاح امور کشور است

تقوی با اشاره به اینکه قالیباف به دنبال اصلاح امور کشور است، تصریح کرد: 12 سال خدمت در شهرداری یکی از رزومه‌های مورد قالیباف در عرصه‌های مدیریتی است.

وی با اشاره به اینکه قول و سخن قالیباف صریح است، اضافه کرد: اینکه 70 کیلو متر متر و به 300 کیلو متر تبدیل شود، اقدام بس بزرگ و شگرف است.

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با اشاره به اینکه در تهران به مردم بی‌نهایت خدمت شده است، تصریح کرد: اتوبان امام علی (ع)، رسیدگی به زنان سرپرست خانوار و ایجاد 20 هزار شغل برای آنها از جمله اقداماتی است که قالیباف در حیطه مدیریتی خود انجام داده است.

تقوی با اشاره به اینکه در برخی از اوقات بازگشایی یک خیابان مدت‌ها طول می‌کشد، افزود: خوشبختانه مدیریت قالیباف در شهر تهران قابل دفاع است و این امر از اتوبان‌ها و تونل‌های احداث شده مشهود است.

* قالیباف برای ریاست جمهوری خود 20 هزار صفحه برنامه دارد

وی افزود: محمد باقر قالیباف برای ریاست جمهوری خود 20 هزار صفحه برنامه دارد که البته در بسیاری از کشورها افراد برنامه احزاب را اجرایی می‌کنند، ولی قالیباف برنامه خاص دارد.

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با اشاره به اینکه در رابطه با فرهنگیان و آموزش و پرورش با وجود ادعاها و وعده‌های داده شده اتفاقی رخ نداده است، تصریح کرد: با ایجاد معاونت اقتصادی در آموزش و پرروش می‌توان به نفع فرهنگیان فعالیت کرد.

تقوی با اشاره به اینکه به اعتقاد قالیباف در جامعه اسلامی وظیفه سازمان‌‎ها این است که در خدمت مردم باشند، اضافه کرد: امروز بحث اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی نیست، بلکه نجات جمهوری اسلامی مورد توجه است.

* قالیباف 12 سال تهران را بدون کمک دولت‌ها اداره کرده است

وی با اشاره به اینکه قالیباف 12 سال تهران را بدون کمک دولت‌ها اداره کرده است، گفت: قالیباف معتقد است می‌توان چهار سال پس از اداره کشور، آن را بدون نفت اداره کرد.

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با اشاره به اینکه روستائیان هم اکنون در انتخاب خود سرگردان هستند، گفت: روستائیان خدمات دولت نهم و دهم را به یاد دارند، اما از دولت یازدهم عملکردی ندیده‌اند پس باید موضوع برای آنها شفاف‌سازی شود.

تقوی با اشاره به اینکه قالیباف اثبات کرده که می‌تواند به مردم خدمت کند، افزود: نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند که بخشی از آنها نیز زنان سرپرست خانوار هستند که برای آنها نیز برنامه مدونی پیش‌بینی شده است و این امر در ایجاد 20 هزار شغل برای زنان سرپرست خانوار اثبات شده است.

تقوی با اشاره به مطرح شدن املاک نجومی در سال گذشته برای کمرنگ کردن املاک نجومی اظهار کرد: همه این موضوعات دروغ بوده و عدم صحت آن تایید شد.

وی با اشاره به اینکه امروز برای نجات کشور بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مطرح نیست، تصریح کرد: امروز در بین کاندیداها مدیری توانمندتر از قالیباف وجود ندارد.

* هزینه‌های دولت سه برابر شده است

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با اشاره به سه برابر شدن هزینه‌های دولت، افزود: قالیباف بر این معتقد است که عدم افزایش یارانه‌‎ها در صورتی باید انجام شود که برق و آب نیز گران نشود و اگر این اتفاق رخ داد، یارانه نیز باید افزایش پیدا کند.

تقوی با اشاره به اینکه 20 روز دیگر تا زمان برگزاری انتخابات فرصت باقی است، تصریح کرد: البته شبکه‌های مجازی و مناظرات کار خود را انجام می‌دهند، اما برخی به صورت چهره به چهره توجیه می‌شوند که باید برای این افراد نیز چنین برنامه‌ای اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه این میزان سازندگی در تهران نشان از مدیریت صحیح شهری دارد، تصریح کرد: حکومت ولایی، دینی و اسلامی قادر به مدیریت و اداره کشور خواهد بود و این امر برنامه قالیباف در ریاست جمهوری است.

به گزارش فارس، همایش حامیان مردمی محمدباقر قالیباف با حضور جمعی از مردم، جمعی از اعضای شورای شهر ادوار قبلی، فعلی و کاندیداهای شورای شهر، روحانیون و طلاب برگزار شد.

انتهای پیام/ذ

نظر شما