شناسهٔ خبر: 19099797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول بسیج حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) اقلید:

افراد جامعه با بصیرت کافی کاندیدای اصلح را انتخاب کنند

مسئول بسیج حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) اقلید گفت: افرادی که رای می دهند، فردای قیامت در محضر خداوند مسوول هستن و باید جواب گو باشند، پس افراد قبل از این که به کاندیدای مورد نظر رای دهند، اول معیارهای آن را با بصیرت تحلیل کنند و بعد رای دهند

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه فرهنگی صادقون، حسامی نیا، مسوول بسیج حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) اقلید، در جمع بسیجیان این حوزه، با اشاره به بصیرت انتخاباتی و شناخت فرد اصلح در انتخابات به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: بصیرت و آگاهی لازمه هر کاری در جامعه است، انسان با بصیرت همیشه در تمام مراحل زندگی پیروز بوده و خواهد بود.

این مبلغ دینی افزود: با توجه به نزدیک شدن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، معیار و دیدگاه های مختلف در خصوص کاندیدای مورد نظر، از طرف برخی از افراد  ، جریانات سیاسی ، و فعالان ارائه شده است. اما از آنجایی که کشف دیدگاه ها و معیار های مقام معظم رهبری ملاک جوانان با بصیرت است. خوب است که جوانان در خصوص شناخت فرد اصلح در انتخابات، تحقیقی در مورد شناخت فرد اصلح از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: وظیفه هر فردی، که در این کشور زندگی می کند است که در روز انتخابات پای صندوق های رای بیاید و نظر و عقیده خود را با رای دادن بیان کند، چرا که اولا حضور حداکثری مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم است و دوما این یک وظیفه است که افراد با بصیرت کافی اصلح ترین را انتخاب کنند.

مسوول بسیج حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) اقلید، در پایان گفت: افرادی که رای می دهند، فردای قیامت در محضر خداوند مسوول هستن و باید جواب گو باشند، پس افراد قبل از این که به کاندیدای مورد نظر رای دهند، اول معیارهای آن را با بصیرت تحلیل کنند و بعد رای دهند.

انتهای پیام/

نظر شما