شناسهٔ خبر: 19099680 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته خبری ایرنا

سرخط مهمترین اخبار استان اصفهان در 9 اردیبهشت

اصفهان - ایرنا - این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که از ساعت 14 روز گذشته تا ساعت 14 امروز شنبه در استان اصفهان روی داده است.

صاحب‌خبر -

** تالار نفیس و مجموعه طرح های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صبح روز شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

**دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح ساختمان المهدی مجتمع بیمارستانی نور و علی اصغر(خورشید) اصفهان گفت: آقای روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از خیران بزرگ سلامت کشور بشمار می آید.

**سیدعلی آقا زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در جشن قهرمانی فوتبال استان اصفهان گفت: بنابر استنادات و مدارک موجود، اعتبارات ورزش و جوانان طی سه سال تصدی دولت تدبیر و امید نسبت به قبل، 10 برابر افزایش یافته است.

**دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اصفهان گفت: در دولت یازدهم 6 هزار و 500 طرح بهداشتی و درمانی در روستاهای کشور اجرا و منجر به افزایش سطح کمی و کیفی خدمات پزشکی شده است.

** آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی شامگاه جمعه با پیام رییس جمهوری و با معرفی برگزیدگان در اصفهان به کار خود پایان داد.

** دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از 500 میلیون دلار محصولات شرکت های دانش بنیان به سایر کشورهای جهان صادر شد.

**رئیس جمهوری در پیامی به سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: دولت تدبیر و امید در همه سطوح و در همه بخش ها خود را حامی شرکت های نوپا و کارآفرینان جوان می داند و همه ابزارها و امکانات خود را برای موفقیت آنها به کار بسته است.

**رسول زرگر پور استاندار اصفهان گفت: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نماد حرکت از اقتصاد منبع محور به سمت دانش محور است.

**ستاد انتخاباتی حسن روحانی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان روز جمعه طی مراسمی تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

**غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در مراسم آغاز به کار ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران براساس رای مردم و با انگیزه مردمسالاری دینی شکل گرفته است و پیشبرد اهداف آن جز با رای مردم امکانپذیر نیست.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: وظیفه الهی و شرعی ما انتخاب فردی اصلح و خوب در بین نامزدهای کنونی است.

**احمد رضا ضیایی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات شوراهای اسلامی 10 شهر این استان بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

**احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان، سهم خود را در هرچه بهتر برگزار شدن انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم همراه با رعایت اخلاق و با محوریت قانون ایفا می کند.

**اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع بارش های رگباری توام با رعد و برق و احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در این استان هشدار داد.


گ/6994 / 6027*خبرنگار: آرزو فلاح / انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna

انتهای پیام /*

نظر شما