شناسهٔ خبر: 19099509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری زن رمال در بهشهر

ماموران انتظامی شهرستان بهشهر زن رمال را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفگتو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با روش های دعانویسی ، رمالی و فالگیری از طریق شبکه های مجازی ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهم به نام فاطمه 38 شناسایی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مرجع قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ شجاعی افزود: متهم با اعتراف به کلاهبرداری از شهروندان از طریق رمالی و فالگیری در شبکه های مجازی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی بهشهر با بیان اینکه کلاه برداران معمولا با استفاده از شیوه های حیله گرانه در فضاهای مجازی همواره به دنبال سودجویی های خود هستند، گفت:

وی در خاتمه با اشاره به این که گفت: امروزه با توجه به اين كه بهترين مشاوران مذهبی، خانواده و روانشناسی در جامعه ما در دسترس هستند، ديگر زمان رمالی و پيشگويی برای حل گرفتاری ‌های مردم گذشته است و كارشناسان امر می توانند اين مشكلات را به خوبی حل كنند، اتفاقی كه هرگز در مراجعه به يک فالگير و رمال رخ نمی دهد.

انتهای پیام/ م

نظر شما