شناسهٔ خبر: 19091561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان زنجان:

میرسلیم تا پایان درعرصه رقابت های انتخاباتی حضور خواهد داشت

زنجان-رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان زنجان تاکید کرد:میرسلیم به طور حتم تا پایان در عرصه رقابت های انتخاباتی حضور خواهد داشت و برای تحقق برنامه های خود تلاش خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

روح الله صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شورای نگهبان بررسی و تائید صلاحیت داواطلبان ریاست جمهوری خوب عمل کرده است، افزود: شخصیت‌هایی که در عرصه انتخابات هستند از تمام سلایق سیاسی در آن مستتر بوده و در نتیجه برای حضور حداکثری مناسبت‌ترین موقعیت ایجاد شده است.

وی با اشاره به حضور مهندس میرسلم به عنوان کاندیدای حزبی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: یک اتفاق نادر هم بعد از سالیان متمادی افتاده که هم به فضای انتخاباتی کشور کمک شده و هم در زمینه کارکرد احزاب نقطه مثبتی بوده است و در نتیجه موجب شده که احزاب بعد از این بتوانند چهره واقعی خود را نشان دهند و با معرفی یک کاندیدای حزبی توسط حزب موتلفه رویکردی جدید را از کارکرد احزاب نشان دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی به ساز و کارهای جمنا مدخلیت داشته و برای شکل گیری این جریان سیاسی کمک کرده است، گفت:  در شورای مرکزی جمنعا حزب مؤتلفه اسلامی نقش تاثیرگذار دارد. منتهی قبل از اینکه در رابطه با انتخابات و گزینه‌های آن جمنا تصمیمی گرفته شود، حزب مؤتلفه کاندیدای خودش را معرفی کرده بوده و در نتیجه کاندیدای حزب به شورای مرکزی حزب متعهد بوده که در عرصه انتخابات حضور پیدا بکند و فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی خود رو آغاز کند.

صمدی با بیان اینکه حزب مؤتلفه بنای کسب قدرت ندارد و با ۵۰ سال سابقه فعالیت به دنبال ادای تکلیف خود در خدمت به ولایت و نظام است، گفت: این حزب همواره به دور از فضاسازی ها و حاشیه سازیها، با رصد مشکلات و چالش های موجود جامعه نسبت به رفع این مشکلات برنامه های خود را ارائه کرده است،

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم ملت ایران در انتخاباتی که پیش رو داریم حضور گسترده‌ای داشته باشند، گفت: در بحث تبلیغات به دنبال تشکیلات نیستیم و برگزاری انتخابات تشکیلاتی نیاز به منابع مالی زیادی است که این امر از عهده ما خارج است.

صمدی با اشاره به اینکه همه دولت ها در مدت خدمت خود نقاط مثبت فراوانی داشته اند اما باید اذعان کرد که وضعیت اقتصادی کشور در این چهار دهه رضایت بخش نبوده است، گفت: در حال حاضر موضوع تامین معیشت مردم و اشتغال جوانان در جامعه از اولویت بالایی برخوردار است و هرکسی ریاست دولت را در اختیار گرفت باید به این موضوع ها رسیدگی کند.

نظر شما