شناسهٔ خبر: 19091516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار گلستان:

شبکه های مجازی فرصتی برای بیان مطالب حق است

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امروز با ظهور شبکه های اجتماعی یک انقلاب و تحول بزرگ بین المللی به وقوع پیوسته است و این شبکه ها فرصتی برای بیان مطالب حق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در نشست با جوانان فعال در عرصه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استان اظهار کرد: امروز با وجود شبکه های اجتماعی و ابزارهای نوین اطلاع رسانی تمامی اخبار به لحظه و آنی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و ما باید این ظرفیت بوجود آمده را به فال نیک بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که می خواهند در این عرصه فعالیت کرده و مخاطبانشان را حفظ کنند، باید به مردم واقعیت ها را بگویند و هیچ گاه از مدار راستگویی خارج نشوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان، داشتن صداقت و راستگویی را دو اصل مهم در اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی عنوان کرد و گفت: امروز جوانان ما با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی توانسته اند صدای حق طلبانه ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به وقایع سال‌های اخیر سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه، ایجاد جنگ فرقه‌ای و مذهبی بین شیعه و سنی را یکی از راهکارهای غرب برای اختلاف و تشتت در جهان اسلام با هدف تخریب و جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

طهماسبی افزود: امروز اگر رزمندگان و مدافعان حرم ما در عمق خاک سوریه و عراق، تروریسم تکفیری مورد حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی رامتوقف نکنند، آنگاه می بایست در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و در خوزستان، ایلام، کرمانشاه و ... با تروریست ها رودرو شویم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است، یادآور شد: اگر نگاهی به اخبار بین الملل داشته باشید می بینید که علی رغم تمامی تدابیر امنیتی شدید و وجود امکانات پایش تصویری باز هم داعش در قلب اروپا و در پاریس، مسکو، استامبول و ... دست به عملیات تروریستی می زند اما ما در جمهوری اسلامی در نزدیکی همین گروه های تکفیری و تروریستی در کمال آرامش و امنیت به سر می بریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: این امنیت به آسانی بدست نیامده و امیدواریم با اطلاع رسانی و تبیین شما در فضای مجازی مردم به واقع قدردان این نعمت بزرگ باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان دستاوردهای مهم نظام و دولت تدبیر و امید در چهار سال اخیر از جمله توافق هسته ای با قدرتهای جهانی، گفت: تمام این ها افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و نباید به خاطر منافع سیاسی و حزبی به آسانی به این دستاوردها چوب حراج بزنیم.

رئیس ستاد انتخابات استات در پایان از فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواست تا با رعایت اخلاق مداری در راستای جلب مشارکت حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی در مردم تلاش کنند.

نظر شما