شناسهٔ خبر: 19080592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرهنگ انقلابی مانع از تحقق اهداف دشمنان می شود/ پیشرفت کشور نیازمند گفتمان انقلابی

خبرگزاری شبستان:مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود فرهنگ انقلابی در بین مردم جامعه مانع از تحقق اهداف دشمنان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، یدالله جوانی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بسیج اقشار در گلستان شهدای اصفهان اظهارداشت: انقلابی بودن موضوع مهمی است که مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید دارند و باید همه نسبت به این موضوع توجه داشته باشند و گفتمان انقلابی در جامعه حاکم باشد.

وی افزود:  وجود فرهنگ انقلابی در بین مردم جامعه مانع از تحقق اهداف دشمنان می شود و دشمن از این گفتمان در جامعه ما هراسان است زیرا گفتمان انقلاب اسلامی ظلم و ستم را نمی پذیرد و زیر سلطه استکباری قرار نمی گیرد.

جوانی ادامه داد: این گفتمان باید همواره در بین اقشار مختلف از جمله قشر جوان و نوجوان ترویج پیدا کند و دشمن که سعی دارد با هدف قرار داد این گفتمان اهداف خود را پی بگیرد در رسیدن به اهدافش موفق نباشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در گفتمان انقلابی دچار مشکل شویم آنگاه معادلات ما تغییر می کند و دشمن به اهداف خود می رسد زیرا آن ها با گفتمان انقلابی مشکل دارند و ابعاد مختلف این گفتمان را هدف قرار داده اند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پیش روخاطرنشان کرد: انتخابات مایه عزت و افتخار کشور است و حضور حداکثری مایه افتخار و عزت کشور است و باید برای این موضوع کار کنیم.

وی افزود: انحراف انتخابات و کشاندن انتخابات به مسیرهای اشتباه برای کشور و نظام زیبنده نیست و باید همه قانون انتخابات را اجرا کنند و در مسیر صحیح قانونی قدم بردارند و هیچ کس حق ندارد خلاق قانون عمل کند.

نظر شما