شناسهٔ خبر: 19079061 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

شمارش معکوس تا آغاز مناظره‌های زنده

شمارش معکوس برای آغاز نخستین مناظره با حضور نامزدهای ریاست جمهوری شروع شده است. محمد دلاوری خاطرات و روزنوشت‌های سه سال اقامت و فعالیت خبری‌اش در اروپا را در کتابی منتشر کرد. پخش مستند نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از فردا آغاز می شود. پرویز پرستویی اینستاگرامش را با نامه ای از دخترک شش ساله که به باغ وحش نیویورک نوشته بود، به روز کرد. جام جم آنلاین: برزو ارجمند اینستاگرامش را با عکسی از دوران کودکی اش در آغوش پدرش مرحوم انوشیروان ارجمند به روز کرد. مهران مدیری با میزبانی از محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون، برنامه «دورهمی» را به روی آنتن برد. روز گذشته آتش سوزیی در خیابان شریعتی بر اثر نشت بنزین رخ داد که در این حادثه اتومبیل امین زندگانی نیز دچار حادثه شد. چهار نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز بر اساس قرعه کشی، در صدا و سیما فرصت تبلیغ دارند. سیدمهرداد ضیایی را بسیاری به‌عنوان بازیگر می‌شناسند، اما او نویسنده و پژوهشگر نیز هست. وی بیش از 20سال است که در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند. ضیایی به عنوان مولف و ویراستار ناپیوسته در دایره‌المعارف بزرگ اسلامی، دانشنامه ادب فارسی و دانشنامه جهان اسلام فعالیت داشته و فیلمنامه‌ها و نمایشنامه‌های بسیاری نوشته است. بازیگری برای ضیایی از سال 69 و حضور در تئاتر آغاز شد و در تلویزیون و سینما و بعد در اداره کل نمایش رادیو ادامه پیدا کرد. دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی برگزار می‌شود که در سپهر رسانه‌ای کشور،هر چند گمانه زنی‌ درباره جایگاه شبکه‌های اجتماعی مورد توجه است، اما برگزاری مناظره‌های زنده تلویزیونی بین نامزدهای انتخاباتی حاکی از آن است که رسانه‌های مجازی تاثیر قابل توجهی بر رای و نظر مردم نخواهند داشت و همچنان تلویزیون و رادیو مرجع اطمینان بخش مردم در اطلاع‌رسانی به حساب می‌آیند. کارگران، طیف وسیعی از جمعیت کشورمان ایران را تشکیل می‌دهند؛ قشری عظیم و تاثیرگذار به لحاظ اقتصادی که زیربنای تولید و کار را در کشور می‌سازند. یازدهم اردیبهشت، رادیو نمایش با بخش نمایش رادیویی «روز میلاد» به استقبال میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) می رود. مجله عصرگاهی شبکه چهار سیما امروز (10 اردیبهشت) به موضوع فناوری های شگفت انگیز دریایی اختصاص یافته است. هومن حاجی‌عبداللهی با انتشار

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس رسانه ملی از آخرین مراحل آماده سازی استودیوی مناظره زنده انتخاباتی بازدید کرد.

حدود ۳۰۰ نفر از آذر پارسال برای هر چه بهتر شدن این استودیو تلاش کرده‌اند.

طرح دکور مناظره‌های زنده انتخاباتی نیز از میان ۸۰ طرح مختلف انتخاب شده که در نوع خود منحصر به فرد است.

عوامل تولید این برنامه تصمیم دارند با یک کارگردانی متفاوت، برنامه‌ای درخور شان مردم ایران ارائه دهند.

هر یک از ۶ نامزد ۱۴۷۰ دقیقه فرصت تبلیغ در رسانه ملی دارند و اولین مناظره زنده بین آن‌ها به مدت ۳ ساعت روی آنتن می‌رود.

حال همه امکانات فراهم است تا نامزدهای ریاست جمهوری به بهترین شکل دیدگاه‌هایشان را در قبال مسائل مختلف بیان و مردم نیز درباره برنامه محور بودن، استدلال در کلام و اشراف به موضوعات ملی و فراملی میان نامزد‌ها قضاوت و داوری کنند.

نخستین مناظره زنده تلویزیونی شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری جمعه 8 اردیبهشت ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

نظر شما