شناسهٔ خبر: 19062746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمین توحیدی:

ترویج سبک زندگی اسلامی موجب تحکیم بنیان خانواده می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی گفت: ترویج و پیاده کردن سبک زندگی اسلامی باعث استحکام بنیان خانواده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین توحیدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی در همایش خانواده کارکنان سپاه در این شهرستان گفت: ترویج و پیاده کردن سبک زندگی اسلامی باعث استحکام بنیان خانواده می‌شود.

 

حجت الاسلام توحیدی گفت: خانواده در شرایط کنونی با این میزان هجمه فرهنگی از سوی کشورهای غرب و دشمنان انقلاب اسلامی نقش اساسی در تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند و در صورت غفلت خانواده ضرر و زیان جبران ناپذیر به خود خانواده و جامعه وارد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده ها با پیاده کردن ارزش‌های اعتقادی و معنوی در خانواده موجبات سبک زندگی اسلامی را فراهم کنند، افزود: برنامه‌های ماهواره‌ای توطئه دشمنان برای از بین بردن استحکام بنیان خانواده و سلامت روحی و روانی جامعه اسلامی است.

 

حجت الاسلام توحیدی با اشاره به نقش زن در خانواده گفت: زنان بایستی نسبت به نقش‌های دشمنان آگاه باشند و با شناخت درست از جایگاه خود به تربیت فرزندان و وظایف خانواده خود اهتمام بیشتر ورزند.

 

وی با اشاره به اینکه الگوگیری از بانوان بزرگ اسلام زمینه اجرای سبک زندگی اسلامی را فراهم می‌کند، اعلام کرد: اجرای سبک زندگی اسلامی در حیطه فردی و اجتماعی و خانوادگی موجب استحکام بنیان خانواده می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی گفت: امیدواریم با برپایی این نوع همایش ها  روز به روز در راستای گسترش سبک زندگی اسلامی قدم‌های مؤثری برداریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما