شناسهٔ خبر: 19061796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

تکليف چهارنماينده فوتبال ايران به روزآخرکشيد

صاحب‌خبر -

هفته پنجم رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا درحالي به پايان رسيد که مشخص شدن تکليف چهار نماينده ايران به روز آخرکشيد. درهفته پنجم  و در شرايطي که هر چهار تيم مي توانستند با پيروزي برابر رقيبان خود صعودشان به مرحله بعدي را قطعي کنند، هيچکدام موفق به کسب برد نشدند تا کار به روز آخر و ديدارهاي سخت و دشوار هفته پاياني بکشد.
فقط يک تساوي 
درگروه اول اين مسابقات شاگردان منصوريان که با برتري برابرالاهلي مي توانستند صعودشان به مرحله بعد را قطعي کنند   برابرهواداران  خود به تساوي رسيدند تا هر دو تيم با 8 امتياز شانس هاي اول و دوم براي صعود باشند.در اين گروه دو تيم التعاون ولکوموتيو هم 5 امتيازي هستند و در روز پاياني اين شانس را دارند که با بردهاي پرگل اميد به صعود را براي خود زنده کنند. با اين حال به نظر مي رسد استقلال و الاهلي  شانس اصلي صعود هستند و با يک تساوي هم راهي مرحله بعد خواهند شد
جدال براي پيروزي
شاگردان پورموسوي هم همان راهي را رفتند که همنام تهراني شان رفت. استقلال خوزستان در صورت پيروزي برابر الفتح مي توانست صعودش به مرحله بعدي را قطعي کند اما اين تيم هم به نتيجه اي بهتر از تساوي دست پيدا نکرد تا کارش به روزآخرکشيده شود.دراين گروه تيم لخويا تنها تيمي است که صعودش  را قطعي کرده . 
استقلال  با 8 امتياز دررده دوم ايستاده والفتح هم با 6 امتياز از شانس صعود برخورداراست .در روز پاياني اين مسابقات   استقلال  در خانه ميزبان الجزيره است و با برتري برابراين تيم مي تواند راهي مرحله بعد شود. 
 لگد به بخت خود
شاگردان حسيني که فرصت صعود مستقيم به مرحله بعد بدون اما واگر را داشتند ومي توانستند با برتري برابر العين  صدرنشين گروه شوند، از شکست الاهلي برابر بنيادکار استفاده نکردند و در خانه سه گل از العين خوردند تا اين تيم اماراتي را صدرنشين کنند و کارخودشان براي صعود را پيچيده کنند.دراين گروه تيم العين با 9 امتياز شانس اول  است. الاهلي با 8 امتيازدوم است و ذوب آهن با 7 امتياز در رده سوم قراردارد. در روزپاياني اين گروه تيم ذوب آهن بايد در ديداري سخت و تعيين کننده به مصاف الاهلي  برود که تنها با پيروزي است که مجوز صعود را خواهد گرفت. الاهلي حتي با يک تساوي هم به مرحله بعد صعود خواهد کرد. 
برد پر گل
شاگردان برانکو اما بخت صعود مستقيم را به  دست خودشان نابود کردند! اين تيم  در آسيا عملکرد پرنوساني داشت و آنقدر فرصت سوزي کرد که حالا سرنوشت خود را به دست دو تيم عربي داده است.دراين گروه الهلال با 9 امتياز صدرنشين است و الريان با 7 امتياز دررده دوم است و پرسپوليس با 6 امتياز دررده سوم قراردارد. در روز پاياني  پرسپوليس درآزادي ميزبان الوحده است و فقط بايد اين بازي را با برد پرگل به پايان برساند و بعد منتظر نتيجه ديدار تيمهاي الهلال  و الريان  باشد. اگرالريان بتواند حرف عربستاني را شکست دهد پرسپوليس با بردن الوحده هم نمي تواند به مرحله بعد صعود کند چرا که دربازي رودرروبا الهلال بازنده است.

نظر شما