شناسهٔ خبر: 19049827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور :

مهمترین مسئله انقلاب اسلامی در داخل ، حل وضعیت اقتصادی کشور است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشورگفت : وضعیت معیشت مردم و رکود حاکم بر بازار مشخص می کند که مهمترین مسئله انقلاب اسلامی در داخل مسئله و مقوله اقتصاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  رصدمراغا ؛ شعبانعلی رمضانیان در همایش روشنگری وگفتمان انقلاب اسلامی بسیج فرهنگیان شهرستان مراغه در تالار شهید بهشتی افزود :امروز بنا به دلایل و عوامل موثر زیاد اقتصاد نتوانسته همپای انقلاب پیش بیاید

وی گفت : درست است که ما در حوزه های دیگر از جمله فرهنگ ، اجتماع و سایر مشکلاتی داریم اما وقتی که کارشناسانه ، عالمانه و دلسوزانه مسئله نگاه بکنیم می بینیم که اقتصاد از همه آنها اهمیتش بیشتر است واگر این علاج نشود امکان علاج به بقیه هم نمی دهد.
 رمضانیان خاطر نشان کرد : جامعه اسلامی امروز در شرایطی قرار دارد که از یک طرف دشمنیهای فراوان در مقابلش دارد و از طرفی دیگر هم امیدهای فراوان در دلها ایجاد کرده است
وی یاد آوری کرد : جمهوری اسلامی ایران به واسته حرکت در مسیر قرآن و خونهای ریخته شده توانسته امید را دردلهای محرومان به وجود آورده و دلهره و وهشت را در بین دشمنان ایجاد  و دشمنی آنها را آشکار کند .
وی اظهار کرد : امروز برای دشمنان از بیرون مسئله اقتصاد کشور مهمترین نقطه ضعف  این نظام محسوب می شود
وی تاکید کرد : دشمن به این نتیجه رسیده که از روزنه و منظر اقتصاد و معیشت مردم می تواند این مردم را از آرمانهای انقلابی و اسلامی خود دورکند .
رمضانیان گفت : در درون هم  اغلب  کارشناسان بخش زیادی از مشکلات مردم را از قبیل اعتیاد  ،رشد طلاق ، تاخیر در ازدواج  ، بالارفتن سن ازدواج و بیکاری جوانان را به اقتصاد بند میکنند  .
وی در ادامه بحث های خود اظهار داشت : علاج و چاره اقتصاد ما بیرون از مرزها پیدا نمی شود تاریخ ، گذشته ما و بیانات مقام معظم رهبری  این را اثبات کرده است .
وی افزود : ما راه چاره ای جز این نداریم که اقتصاد کشورمان  را خودمان درست کنیم و روی پای خودمان بایستیم با هر آنچه که برای خودمان مقدور و ممکن است
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در ادامه صحبتهای خود گفت : برای درست کردن اقتصاد  مرد عمل می خواهد کسی را می خواهد که توان چنین کاری را داشته باشد که ماخودمان آن شخص را به میدان می فرستیم .
وی تاکید کرد : من و شما در معرض انتخاب هستیم و جامعه ما در معرض انتخابات جدید است  و می خواهیم مسئولین دو تا از بخشهای کلیدی کشور را تغییر دهیم باید کسانی را انتخاب کنیم که برای علاج کشور و معیشت مردم کار بکنند .
وی افزود : وظیفه خواص جامعه این است که کمک کنند تا مردم درک درستی از شرایط جامعه پیدا بکنند و به اقتضای این شرایط عمل بکنند .
وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد : جامعه امروز نیاز به راهنمایی دارد نیاز به هدایت دارد  بایستی حقایق را به مردم گفت تا مردم در مسائل کشور حضور جدی  و حداکثری داشته باشند و  این  رسالت  بر عهده معلمین ، نخبگان و وظیفه خواص جامعه  است.
انتهای پیام/

نظر شما