شناسهٔ خبر: 19042900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

هواداران استقلال آماده جشن صعود

ایرنا

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال استقلال تهران از دقایقی دیگر و در هفته پنجم مر حله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الاهلی امارات می رود. این دیدار در گروه نخست و با قضاوت داوران ژاپنی برگزار می شود.
با توجه به تساوی لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان، تیم استقلال در صورت پیروزی و حتی تساوی در دیدار امروز راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهد شد.
هم اکنون حدود هفتاد هزار تماشاگر با در دست داشتن پرچم های آبی در ورزشگاه حاضر شده اند تا صعود تیمشان را جشن بگیرند.
به رغم بارش شدید باران همچنان هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند و تنها ضلع شمالی طبقه اول و دوم ورزشگاه خالی است.
دروازه بانان تیم فوتبال الاهلی زودتر از سایر بازیکنان ساعت 19 و 25 دقیقه وارد زمین شدند و به دنبال آنان نیز تیم فوتبال استقلال تهران برای گرم کردن وارد چمن شدند.
آبی پوشان پس از ورود به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند و صدای بوق های آنان در تمام ورزشگاه آزادی پیچید. داوران ژاپنی نیز همزمان در حال گرم کردن خود هستند.
هواداران استقلال یک صدا امید ابراهیمی هافبک مهاجم استقلال و یعقوب کریمی را به سوی خود فرا خواندند که آنان نیز به درخواست هواداران پاسخ مثبت دادند.
تیم فوتبال الاهلی نیز از ساعت 19 و 33 دقیقه با لباس های ضد باران، وارد چمن شدند و با انجام حرکات کششی و نرمشی سعی در آماده کردن خود داشتند.
بازیکنان الاهلی پس از ورود به زمین چمن ورزشگاه با هواداران استقلال عکس سلفی انداختند.
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از حضور در وررشگاه آزادی از اتوبوس حامل اعضای تیم استقلال به داخل ورزشگاه آمد و به شدت از سوی هواداران تشویق شد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**3783**9029**1561
خبرنگاران: امیر میرزاییان، مهدی موذن**انتشار:مژگان توانا

برچسب‌ها:

نظر شما