شناسهٔ خبر: 19039156 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مهاجم ذوب‌آهن: العین سه توپ آورد که هر سه گل شد

نمایندگی دانشگاه اصفهان

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: می‌توانستیم برنده بازی باشیم و در شبی که ما بازی کردیم، العین روی حرفه‌ای‌گری بازی را برد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا حسینی در شبی که تیمش در مقابل العین شکست سنگین سه بر صفر را متحمل شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آنالیز خوبی از تیم العین داشتیم و بر روی آن خیلی خوب کار کرده بودیم. کاملاً هم سوار بر بازی بودیم. العین هیچ حرفی برای گفتن مقابل ما نداشتند و فقط سه توپ روی دروازه ما آوردند که از شانس بد ما هر سه توپ هم تبدیل به گل شد.

وی ادامه داد: می‌توان گفت تمام دقایق سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم حتی با اختلاف گل زیاد العین را شکست دهیم. شاید اگر پنالتی‌مان یا نصف موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد نتیجه پرگل و خوبی رقم می‌خورد. فکر می‌کنم فوتبال را ما بازی کردیم اما آن‌ها روی حرفه‌ای‌گری بازی را بردند.

وی افزود: اگر اشتباهی در این بازی رخ داده از جانب ما بازیکنان بوده است. کادر فنی همه نکات را به ما گفته بودند و روی همه آن‌ها هم کار کرده بودیم اما گاهی در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که برخلاف جریان بازی است.

حسینی درباره شانس تیم‌های این گروه برای صعود گفت: هر چند بنیادکار برد اما به غیر از بنیادکار هر سه تیم ذوب‌آهن، العین و الاهلی شانس صعود دارند و هیچ چیز تمام نشده است.

انتهای پیام

نظر شما