شناسهٔ خبر: 19039126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله علم الهدی: فراگیر نمودن اسلام ناب محمدی وظیفه و تکلیف ما است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فراگیر نمودن اسلام ناب محمدی وظیفه و تکلیف ما است و در این راستا باید 'نذیر العالمین' بودن پیامبر اکرم محمد مصطفی(ص) را محقق کنیم

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز سه شنبه همزمان با مبعثتآیت الله علم الهدی: فراگیر نمودن اسلام ناب محمدی وظیفه و تکلیف ما است رسول مکرم اسلام (ص) در همایش علمای شیعه و سنی خراسان رضوی در مشهد افزود: روز پیروزی انقلاب روز جهانی شدن اسلام است و این حقیقت را استکبار جهانی به خوبی درک کرده است.
وی ادامه داد: امروز اسلام و مسلمانان در مسیر جهانخواری آمریکا و استکبار جهانی مسیری دشوار و سنگلاخ ایجاد کرده اند و به همین دلیل آنها درصدد براندازی اسلام برآمده اند.
امام جمعه مشهد گفت: پیامبر(ص) برای مدیریت جامعه بشری مبعوث شد تا حرکت به سوی نقطه خداگونگی را در حوزه فردی و اجتماعی مدیریت کند و همه بشریت سوژه هدایت پیامبر اسلام است.
آیت الله علم الهدی افزود: پیامبر اسلام برای تعلیم، تزکیه، ارائه و تلاوت آیات قرآن مبعوث شد و فرستادن او از سوی خدا برای تحقق این سه امر بوده است .
وی ادامه داد: اگر کسی لا اله الا الله و محمد رسول الله بگوید، اما در مسیر انقلاب و معتقد به آن نباشد و در جریان انقلاب حرکت نکند چنین فردی یا مرتد شده یا محمد رسول الله گفتن او باطل است.
نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: انقلاب اسلامی حرکت به سوی جهانی سازی اسلام است و اگر کسی خلاف این قائل باشد یا منکر خاتمیت پیامبر(ص) ویا منکر نبوت او است.
این همایش با حضور 800 نفر از علمای شیعه و اهل سنت استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در مشهد برگزار شد.
 
 

نظر شما