شناسهٔ خبر: 19039078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

امام جمعه طبس:

فریادهای‌ با صلابت‌ مرگ بر آمریکا شکست آمریکا را بیشتر رقم می‌زند

بیرجند- امام جمعه شهرستان طبس گفت: هرچه فریادهای مرگ بر آمریکا با صلابت‌تر وکوبنده تر باشد، شکست آمریکا را بیشتر رقم می‌زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجرین ظهر سه شنبه  در مراسم سالگرد حمله آمریکا به صحرای طبس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این حادثه اظهار داشت: شکست مفتضحانه آمریکا در ۵ اردیبهشت سال ۵۹ در حالی که استکبار جهانی به فکر پیروزی بود، اما با امدادهای غیبی خدا در حادثه طوفان شن، شکست مفتضحانه رقم خورد.

امام جمعه ‌طبس گفت: ما از جمله افرادی بودیم که بعد از حادثه طوفان شن در منطقه حضور یافتیم و مشاهده کردیم آمریکا با ذلت و خواری واز سویی با عنایت خداوند و راه افتادن شنهای روان آمریکا بار دیگر شکست خورد.

مهاجریان افزود :هر چه بیشتر این مراسم برگزار و باشکوه تر برگزار و جوانان را در این راستا آشنا کنیم تا نسلی که در آن دوران نبوده و نسل هایی که در آینده خواهند آمد، با جنایات آمریکا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه اگر خداوند عنایت کند، کم ارزش‌ترین موجوداتی را به نصرت و عاملی سبب پیروزی می‌فرستد، اظهار داشت: طبق آیات قرآن، اگر سوره فیل را در اسلحه‌ای بخوانند و به سمت دشمن شلیک کند، دشمن را نابود می‌کند.

امام جمعه شهرستان طبس گفت: هرچه فریادهای مرگ بر آمریکا با صلابت‌تر وکوبنده تر باشد، شکست آمریکا را بیشتر رقم می‌زند.

مهاجریان مقدم با بیان اینکه ما در خواست داریم در تقویم کشور ۵ اردیبهشت ماه به عنوان روز طبس نامگذاری شود، افزود: امیدواریم موزه‌ای در قالب موزه عبرت هر چه زودتر احداث شود که در این راستا از مسئولان استان خراسان جنوبی می‌خواهیم پیگیری کنند.

فرماندار طبس نیز اظهار داشت: نقش شهرستان طبس در دوران قبل، بعد انقلاب نقشی بسیار پر رنگ بوده و طبس از لحاظ استراتژیک در موقعیت خوبی قرار داشت و این مردم، مردمانی مهمان‌نواز هستند.

طلایی مقدم  افزود: استقامت، همدلی، اعجاز الهی حوادث را رقم زد و نهال نوپای انقلاب، به درخت تنومند تبدیل شدو سقوط آمریکا در حمله های مختلف از اعجاز الهی بود.

وی بیان داشت: شهرستان طبس در جنگ تحمیلی ۲۰۸ شهید را تقدیم انقلاب کرد و در عصرحاضر هم در موضوعات اقتصادی، زغال سنگ طبس، وجود معادن غنی، و فولاد نقش مهمی در کشور ایفا می کند.

نظر شما