شناسهٔ خبر: 19033633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وحدت و همبستگی از دستاوردهای نماز جماعت است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: وحدت و همبستگی از دستاوردهای نماز جماعت و نماز جمعه در هر منطقه کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان، امام جمعه شهرستان تیران و کرون امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان به اهمیت جایگاه نماز اشاره کرد و اظهارداشت: این فریضه بزرگ الهی در نظر فردی و اجتماعی دارای اهمیت و جایگاهی است که رشد و تعالی فردی و اجتماعی از مهمترین دستاوردهای آن است.

وی افزود: با اقامه نماز فرد و جامعه به کمال می رسند زیرا ارتباط با خداوند زمینه ساز رشد و پیشرفت انسان در ابعاد مختلف است و این موضوع به پیشرفت اجتماعی افراد می انجامد و سعادت دنیا و آخرت به آن ها می رسد.

ججت الاسلام رشیدیان به جایگاه نماز جماعت و نماز جمعه اشاره کرد و گفت: وحدت و همبستگی از دستاوردهای نماز جماعت و نماز جمعه در هر منطقه کشور است و نباید از این ظرفیت مهم غفلت کرد.

وی ادامه داد: همه افراد در تمامی شخصیت و جایگاه خود در کنار همدیگر قرار می گیرند و برای یک هدف مشترک نیت می کنند و این اتحاد و انسجام ها در فراض دینی مایه ترس و وحشت دشمنان شده است و به همین دلایل در برابر مسلمانان شکست می خورند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به برگزاری نماز وحدت ادارات شهرستان افزود: کار مبارکی با عنوان نماز وحدت در شهرستان تیران وکرون در یکی از روزهای هفته انجام می شود که تمامی کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان در این فریضه به میزبانی یک اداره شرکت می کنند و اتحاد و همدلی در بخش اداری را به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: همه باید برای گسترش مفاهیم دینی و اسلامی کار کنیم و برای گسترش حضور مردم در نماز جمعه و جماعات به اندازه خود گامی برداریم.

نظر شما