شناسهٔ خبر: 19031536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

امیدواری پرسپولیس پس از غلبه الوحده امارات برالریان قطر

تهران-ایرنا- تیم پرسپولیس که پس از کسب نتیجه تساوی برابر تیم الهلال عربستان امیدهایش برای صعود از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا کم رنگ شده بود با برتری الوحده امارات بر الریان قطر باردیگر رنگ گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس درادامه برگزاری رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب برابرتیم الهلال عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به میدان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در دیگر دیدار این گروه تیم الوحده امارات در ورزشگاه آل نهیان دوبی برابر تیم الریان قطر صف آرایی کرد و در پایان مهمان خود را با نتیجه باور نکردنی 5 بریک شکست داد.
دراین دیدار برای تیم الوحده امارات الاکبری دردقیقه 34 ، تاگلیابو دردقایق 43 و 72 ،الشرجی 52 و ابراهیم دردقیقه 87 گلزنی کردند و این پیروزی درخشان را برای تیمشان به ارمغان آوردند.
تنها گل تیم الریان قطر را سانتیاگوگارسیا دردقیقه 21 به ثمر رساند.
تیم الوحده امارات با کسب هر سه امتیاز این دیدار 4 امتیازی شد اما همچنان درانتهای جدول رده بندی گروه چهارم این رقابت ها ماند.
تیم الریان قطرنیز با 7 امتیازی که ازدیدارهای گذشته اندوخته است از رده دوم تکان نخورد.
بدین ترتیب و با توجه به نتایج دیدارهای انجام شده امشب، تیم پرسپولیس ایران به رغم تساوی برابر تیم الهلال عربستان همچنان شانس صعود از گروه خود به دورحذفی این مسابقات را خواهد داشت.
جدول رده بندی گروه چهارم:
1-الهلال عربستان/9 امتیاز
2-الریان قطر / 7 امتیاز
3-پرسپولیس ایران/6 امتیاز
4-الوحده امارات/4 امتیاز
تیم پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هجدهم اردیبهشت ماه ازتیم الوحده امارات درتهران پذیرایی می کند.
تیم های الهلال عربستان و الریان قطر نیزدرهمان روز « هجدهم اردیبهشت ماه » در قطر با یکدیگر مصاف خواهند کرد.
ورزشی.**9144 *شبس*1488 * خبرنگار:سعید قهرمانی*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*

نظر شما