شناسهٔ خبر: 19012533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت 6 مجتمع بین راهی در مراحل پایانی

6 مجتمع بین راهی بزودی در خوزستان به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ،  سرپرست اداره نظارت فنی و بهره برداری از راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : این تعداد مجتمع  با اعتبار بیش از 80 میلیارد ریال ساخته شده اند.
سید سعید موسوی افزود : این 6 مجتمع  در محورهای اهواز – آبادان ، امیدیه – ماهشهر ، رامشیر – ماهشهر ، کمربندی شمال شرق اهواز ، شوشتر – گتوند و اهواز – شوش در حال مراحل پایانی ساخت هستند .
وی اظهارداشت : از این 6 مجتمع ، چهار جایگاه در گام نخست  شامل جایگاه سوخت ، نماز خانه ، سرویس بهداشتی ، فروشگاه و پارکینگ و یک جایگاه در فاز دوم که شامل سالن غذاخوری  و خدمات خودرویی و یک جایگاه دیگر شامل گام های اول و دوم می باشند.
سرپرست اداره نظارت فنی و بهره برداری از راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد : همچنین 58 مجتمع بین راهی با سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال آماده واگذاری به سرمایه گذاران است که اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند در ساعات اداری به اداره نظارت فنی و بهره برداری از راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان خوزستان به آدرس اهواز- امانیه- خیابان امام موسی صدر- بین فلکه ساعت و خیابان عارف طبقه همکف  مراجعه و شرایط خود را برای ساخت این مجتمع ها اعلام کنند.

ساخت 6 مجتمع بین راهی در مراحل پایانی ساخت 6 مجتمع بین راهی در مراحل پایانی ساخت 6 مجتمع بین راهی در مراحل پایانی
 

نظر شما