شناسهٔ خبر: 18996268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان شمالی:

صلاحیت ۹۵.۲ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای خراسان شمالی تأیید شد

بجنورد- سخنگوی ستاد انتخابات خراسان شمالی از تأیید صلاحیت ۹۵.۲ درصدی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهرداد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مجموع پنج هزار و ۴۸۹ داوطلبی که برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی ثبت‌نام کردند، پنج هزارو ۲۳۱ نفر معادل ۹۵.۲ درصد تأیید صلاحیت شدند.

ابراهیمی افزود: ۸۳۰ کاندیدا برای حضور در انتخابات حوزه شهری و چهار هزار و ۵۶۹ کاندیدا نیز برای حوزه روستایی نام‌نویسی کرده بودند که از این تعداد، صلاحیت ۷۶۳ داوطلب حوزه شهری و چهار هزار و ۴۶۸ داوطلب حوزه روستایی تأییدشده است.

وی عنوان کرد: درمجموع ۱۷۶ داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی رد صلاحیت شدند که ۴۵ نفر مربوط به حوزه‌های شهری و ۱۳۱ نفر نیز مربوط به حوزه‌های روستایی شوراهای اسلامی بودند.

وی تعداد داوطلبانی که از ادامه حضور در فرآیند پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی انصراف دادند را نیز ۱۰۹ نفر برشمرد.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: از تعداد داوطلبانی که انصراف دادند، ۲۸ نفر در حوزه‌های شهری و ۸۱ نفر در حوزه‌های روستایی انتخابات شوراهای اسلامی استان ثبت‌نام کرده بودند.

نظر شما