شناسهٔ خبر: 18990658 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر مراسم جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد:

توجه به فرهنگ انتشار کتاب از محورهای جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد است

71491

دبیر مراسم جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد گفت: توجه به انتشار کتاب در دانشگاه یکی از اهداف جایزه کتاب سال دانشگاه ازاد اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا، کرم الله دانش فرد دبیر مراسم جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در دومین دوره برگزاری این مراسم با توجه به نتایج رضایت بخش دور اول با تصویب هیات رئیسه دانشگاه قرار شد فنی مهندسی و پزشکی و پیراپزشکی نیز به محورهای این مراسم اضافه شوند در حالیکه در دوره اول تنها علوم انسانی و هنر جزو محورهای این همایش بودند .
وی ادامه داد: دو محور ویژه ی این دوره از مراسم جایزه کتاب سال آثار مربوط به شخصیت و ویژگی های امام خمینی ره و  آثار مربوط به زبان و ادبیات فارسی بوده است.
دانش فرد با بیان اینکه پایان نامه های دانشجویی دکتری و کارشناسی ارشد بخش دیگر این دوره از جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد را به خود اختصاص دادند گفت: تعداد اثار ارسال شده به این دوره از جشنواره با ارسال هزار اثر افزایش صد در صدی نسبت به برنامه سال پیش داشته است.
دبیر مراسم جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شبکه بزرگ نویسندگان،توجه به فرهنگ کتاب، نویسندگی و انتشار کتاب در دانشگاه، شناسایی و معرفی آثار برتر و فاخر در حوزه های علمی را از جمله اهداف جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و گفت: 21 اثر از اثار ارسالی به جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد انتخاب شدند که 15 اثر به عنوان اثر برگزیده و 7 اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما