شناسهٔ خبر: 18972538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییسی: مناظره ها باید مستقیم باشد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما آماده پاسخگویی هستیم و همان‌طور که قبلا نیز اعلام کردیم،مناظره‌ها را نه به صورت ضبط‌شده بلکه به صورت زنده لازم می‌دانیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام ابراهیم رییسی در همایش سراسری ستادهای استانی و کشوری افزود: رای مردم در نظام اسلامی تشریفاتی نیست و سرنوشت‌ساز است.

وی گفت: وضعیت موجود با اسناد بالادستی فاصله دارد و مردم از این فاصله رنج می‌برند.

وی افزود: امروز مشکلات اقتصادی مشکل جدی مردم است و بیکاری و فساد اداری نیز از مسائل جدی است.

وی گفت :نگاه به برنامه‌ریزی و اقدام باید با توجه به اولویت‌ها و مشکلات مردم باشد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بخشی از دولت به اعتبار اینکه در یک جایگاه قدرتمندی است، تعهد خود را بصورت یک‌طرفه لغو کرد؛ این پیمان‌شکنی بد است.
:نگاه به افراد باید مبتنی بر کرامت باشد و این با ابلاغ بخشنامه هم ممکن نیست و در میدان عمل محقق می‌شود.
وی افزود:اگر بسترهای فساد اصلاح شود ما هر روز شاهد یک فساد نخواهیم بود، تغییرات به نفع انقلاب و به نفع مردم شدنی است ما این تغییر را انجام خواهیم داد.
وی گفت : ما پیروزی در انتخابات را فقط رأی‌آوری نمی‌دانیم و در این زمینه توجه به مسائل اخلاقی را هم جزئی از پیروزی قلمداد می‌کنیم، دولت‌ها بعد از پیروزی انقلاب خدمات درخوری داشته‌اند اما وضع موجود از دید هیچ‌کس پنهان نیست، اگرچه خدمات دولت‌ها نباید مورد بی‌انصافی قرار گیرد.
رییسی بابیان اینکه نگاه ما به اهل سنت یک شهروند ایرانی است که برابر ما و از خود ما هستند افزود: آنچه برای مردم اعتماد آور است، این است که بگویند یک ساختار فساد را حل کردیم، نه این که دولت بگوید لیست مفسدان را به قوه قضائیه داده‌ایم و آنها هم بگویند چیزی به‌دست ما نرسیده است.
وی گفت: ازجمله برنامه‌های دولت کار و کرامت شفافیت به‌ویژه شفافیت در امور اقتصادی است؛ چراکه این مسئله از فساد جلوگیری می‌کند.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما بالاتر از حقوق زن به کرامت زن معتقدیم.

نظر شما