شناسهٔ خبر: 18972477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

گام بلند تراکتورسازی برای کسب نایب قهرمانی لیگ برتر

صاحب‌خبر -
تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست استقلال در حساسترین مسابقه هفته بیست و هشتم شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال گام بلندی برای کسب عنوان نایب قهرمانی برداشت.
به گزارش خبرنگار ایرنا دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه یادگارامام تبریز و با حضور نزدیک به ۴۷ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند و سیاه پوشان تراکتورسازی در دقیقه ۸۷ با گل «محمد ابراهیمی» به برتری یک بر صفر رسیدند. تراکتورسازی و استقلال پس از این دیدار به ترتیب با ۵۳ و ۵۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی ایستاده اند تا برای صعود مستقیم به لیگ قهرمانا‌ن آسیا جنگ تازه ای را در دو هفته پایانی لیگ آغاز کنند.
تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی(۸۴ فاخر تهامی)، مهدی کیانی، محمد نوری، شهرام گودرزی، مهدی شریفی(۷۵ – علی طاهران)، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی استفاده کرد.
استقلال: مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(۶۹ – مجتبی حق دوست)، جابر انصاری(۸۵ وریا غفوری)، بهنام برزای(۵۷- علی قربانی) و کاوه رضایی را در ترکیب تیم خود قرار داد. در ابتدای این دیدار تماشاگران حاضر در ورزشگاه به همراه بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم برای ادای احترام به حادثه دیدگان سیل استان آذربایجان شرقی یک دقیقه سکوت کردند.
نتایج سایر بازیها :‌
سایپا تهران صفر – صنعت نفت آبادان ۲
گل: رضا جبیره(۲۲) و زبیر نیک نفس(۷۶)
گسترش فولاد تبریز صفر – نفت تهران صفر
ذوب آهن اصفهان ۲ – ماشین سازی تبریز یک
گل ها: جری بنگستون(۲۸) و مهدی رجب زاده(۵۰) و محمد رحمتی(۸۶) برای ماشین سازی
صبای قم صفر – سپاهان اصفهان یک
گل: مسعود حسن زاده(۴۰ -پنالتی)
سیاه جامگان مشهد یک – پیکان تهران ۲
گل: گادوین منشا(۴۰) و (۸۰) برای پیکان – پیام ملکیان(۸۷) برای سیاه جامگان
فولاد خوزستان یک – استقلال خوزستان ۳
گل: مهدی مومنی(۲۰)، آلویز نانگ(۶۴) و حسن بیت سعید(۸۳) برای استقلال – ساسان انصاری(۶۷) برای فولاد

برچسب‌ها:

نظر شما