شناسهٔ خبر: 1887672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه موقت اصفهان:

تاکتیک دشمن برای تخریب چهره‌های انقلابی نتیجه‌ای ندارد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت اصفهان گفت: تاکتیک دشمن برای تخریب چهره‌های انقلابی نتیجه‌ای ندارد و بصیرت مردم ایران مانع از نتیجه گرفتن دشمن از این حوادث می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به حوادث اخیر اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: ما باید به ابعاد گوناگون این مسئله توجه کنیم و همه می‌دانند که انسان‌های مومن و انقلابی هرگز دست به این رفتار نمی‌زنند و برخی در صدد هستند که وصله این حرکت زشت را به نیروهای انقلابی بچسبانند.

 

وی با بیان اینکه ارتباط دادن این حرکت‌ها به نیروهای انقلابی، تاکتیک دشمن بوده، تصریح کرد: اگرچه کوچکترین شکی در اینکه ارتباطی بین نیروهای انقلابی و اسیدپاشی وجود ندارد اما این تاکتیک‌های کهنه دشمنان در فتنه‌های گذشته نیز وجود داشته و ما نظیر آن را بارها دیده بودیم.

 

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: همه این حرکت را محکوم می‌کنند زیرا این حرکت یک مسئله انسانی بوده و ما جدای از کیش، دین، قشر و لباس شهروندان، این حرکت مذموم را محکوم می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این جنایات معنادار هستند، افزود: همزمانی این حرکات با تصویب طرح حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر احتمال اینکه این اسیدپاشان تحت حمایت مستقیم سرویس‌های جاسوسی دشمن بوده و آب به آسیاب دشمنان می‌ریزند را قوی می‌کند.

 

آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه مردم باید در تمام بزنگاه‌های سیاسی کشور با هوشیاری رفتار کنند، گفت: مردم باید با بصیرت در این بحران‌ها رفتار کنند زیرا دشمنان به دنبال آن هستند که حوادثی مانند فتنه‌های تلخ سال 1388 را بار دیگر تکرار کرده و در این راستا چهره‌های حزب‌اللهی و مومن را تخریب کنند.

 

وی به رحلت آیت‌الله مهدوی کنی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله مهدوی کنی دارای شخصیت بزرگی بوده و یکی از پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رفتند و سیاست و صداقت ایشان، از ویژگی‌های برجسته ایشان به شمار می‌رفت که در کنار آن اعتدال نیز وجود داشت.

 

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رحلت ایشان ضایعه تأسف برانگیزی بود که همه را ناراحت کرد زیرا ایشان از نظر بعد علمی نیز جایگاه بالایی داشتند و همواره در سطح بالایی از دانش قرار داشتند.

 

وی اظهار داشت: ایشان همواره برای انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کرده و مسئولیت‌پذیری خاص آیت‌الله مهدوی کنی نیز از ویژگی‌هایی بود که توجه همه را جلب کرده بود و مورد توجه بود.

 

آیت‌الله مهدوی اضافه کرد: ایشان بعد از فتنه 88 و در شرایطی که ریاست مجلس خبرگان به ایشان پیشنهاد شد، از قبول آن خودداری کردند اما در نهایت با اصرارهای صورت گرفته، حاضر به قبول مسئولیت شده و در دوره حضور خود در مجلس خبرگان همواره به این مسئولیت توجه ویژه داشتند.

 

پایان پیام/

نظر شما