شناسهٔ خبر: 1886110 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با فارس:

اعدام خاطیان اسیدپاشی مطالبه جدی ماست/نقش رسانه های فتنه در این باره بررسی شود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان ضمن محکوم کردن حرکت اسیدپاشی گفت: دستگاه اطلاعاتی و قضایی کشور باید بدانند مطالبه جدی ما اعدام جنایتکارانی است که با اسید به شهروندان آسیب می‌رسانند.

صاحب‌خبر -

میلاد بهمئی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن محکوم کردن حرکت نادرست و زشتی که اخیرا با نام اسیدپاشی در برخی از نقاط انجام می‌شود، گفت:متاسفانه برخی‌ها قصد دارند این حرکت زشت را به نیروهای ارزشی منتصب کنند در صورتیکه این موضوع به آنها ربطی نداشته و عده‌ای می‌خواهند خدمات ارزنده این افراد را خدشه‌دار کنند. سردمداران رسانه‌ای این جریان باید بدانند که نسبت دهی این جریان به افراد ارزشی خیانت و خباثت است.

بهمئی اظهار داشت: امیدواریم مسئولان و دستگاه قضایی توجه ویژه‌ای به این موضوع غیر اسلامی داشته باشند و تمام تلاش خود را برای دستگیری خاطیان به کار ببندند و با قاطعیت حکم قصاص این جانیان را صادر کنند. رحم و مروت در برابر این اقدام غیر انسانی دهن کجی به قانون و اسلام است.

وی گفت: برخی می‌خواهند مانند فتنه گران 88 از آب گل آلود نهنگ بگیرند، باید با هرگونه توهینی به نیروهای ارزشی باقدرت و جسورانه برخورد شود.

وی در پایان اظهار داشت: دستگاه اطلاعاتی و قضایی کشور باید بدانند که مطالبه جدی ما اعدام جنایتکارانی است که با اسید به شهروندان آسیب می‌رسانند. مردم ما شک نکنند که حامیان اینگونه حرکات غربی ها و فتنه‌گران داخلی هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما