شناسهٔ خبر: 18624701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

علي دايي: وضعيت نفت، شبيه به يک تيم محلي است

علي دايي روز پنجشنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيم هاي نفت تهران و سياه جامگان افزود: اگر مطالبات بازيکنان اين باشگاه پرداخت شود مطمئن باشيد، نتيجه خوب هم مي شود گرفت.

صاحب‌خبر -

علي دايي روز پنجشنبه در نشست خبري پيش از ديدار تيم هاي نفت تهران و سياه جامگان افزود: اگر مطالبات بازيکنان اين باشگاه پرداخت شود مطمئن باشيد، نتيجه خوب هم مي شود گرفت.
وي اظهار کرد: ‌بسيار ناراحت هستم اما نمي توانم از جيب براي تيم خرج کنم کاري کرده اند که نمي توانم مقابل بازيکنانم سرم را بالا بگيرم. من قبل از عيد از بازيکنان خواستم تا پايان فصل صحبتي از پول نکنند ما کار خودمان را مي کنيم .
سرمربي تيم نفت تهران ادامه داد:‌بازي با سياه جامگان بازي اولين بازي ما در سال جديد است بازيکنان ما تلاش زيادي کرده اند و بدنبال سه امتياز اين بازي هستند و در مقابل سياه جامگان نيز براي ماندن در ليگ برتر همين سه امتياز را مي خواهند.
دايي گفت: بايد حواس مان به اين بازي باشد، اين بازي همانطور که گفتم حساسيت زيادي براي هر دو تيم دارد ما با کسب سه امتياز اين بازي بالاي جدول مي مانيم و به همين دليل بازيکنانم هم قسم شده اند که ضمن کسب جايگاه خوبي در جدول تلاش کنند تا تيم نفت سهميه مسابقات باشگاه هاي آسيا را کسب کنند.
وي در پاسخ به اينکه آيا به دليل مشکلات مالي تمرکز شما بر هم خورده است ،‌اظهار کرد:‌ همانطور که اشاره کردم بازيکنان هم قسم شده اند که ليگ را به خوبي به پايان برسانند تا کنون که فقط به ما وعده داده اند ،‌ما از پنجم فروردين تمرينات را شرو ع کرده ايم البته در تمام مدت من بدنبال مطالبات بازيکنانم هستم و متاسفانه در سال هاي اخير با هر باشگاهي که همکاري کرده ام ، آن باشگاه مشکل مالي داشته است.
دايي با بيان اينکه ما کسي را نداريم که از تيم حمايت کند ، اضافه کرد:‌وضعيت تيم، شبيه به يک تيم محلي است تيم نفت مشکلات مالي جدي دارد. مي خواستم براي تيم تمرينات بدنسازي بگذارم سرپرست نفت گفت؛ با کدام پول ؟!
وي ادامه داد: تا حالا که وعده وعيد هاي زيادي داده اند ، سرپرست برخلاف ميل باطني اش استعفا کرده است و بازيکنان اين تيم تاکنون تنها 20 درصد قرارداد خود را دريافت کرده اند و اگر شرايط مالي بهتر شود نتايج نيز بهتر خواهد شد.
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران ، ‌گفت:‌از هر لحاظ در مضيقه هستيم حتي براي تهيه لباس بازيکنان هم با مشکل مواجه ايم ما با شرکتي قرارداد داريم که هيچ حمايتي از ما نمي کند و مثل يک تيم محلي اداره مي شود هميشه بايد با خواهش و تمنا، بازيکنان را سر تمرين بياوريم اما اميدواريم در آينده نزديک اين مشکلات حل شود.
دايي خاطرنشان کرد: ‌اگر بيشتر از اين از مشکلات مالي بگويم همه را متعجب خواهم کرد ، لااقل بدهي هاي کوچک ما را بدهند ما چيز ديگري نمي خواهيم تا در اين حالت نفرين طلبکاران، پشت سرمان نباشد.
وي بار ديگر تصريح کرد:‌با تمام اين صحبت ها ،بازيکنان نفت بسيار زياد فداکارند آنان ناراحت و عصباني هستند والبته حق هم دارند زيرا تمرين و بازي مي کنند اما هيچ پولي دريافت نمي کنند.
به گفته دايي، بازيکنان نفت با اين اوصاف، هم قسم شده اند که در 6 ديدار باقي مانده اين تيم تا پايان ليگ برتر، خوب بازي کنند ونتيجه بگيرند و حتي از هم اکنون بدنبال موفقيت و قهرماني جام حذفي هستند.
وي تصريح کرد:‌بازيکنان من تاکنون اعتراض جدي و بزرگي نداشته اند آنان خيلي به هم نزديک اند و من شرمنده آنان هستم .
سرمربي تيم نفت بارديگر تصريح کرد:‌تمام تلاشم را مي کنم که مشکلات مالي اين بازيکنان حل شود ،‌نتوانستم کار فني چنداني برايشان انجام دهم اما خوشبختانه وضعيت ما در جدول خوب است و مسئولان باشگاه خودشان هم نمي توانند اين نتايج تيم را با توجه به مشکلات درک کنند. وي از طلب بخش تدارکات و کادر پزشکي تيم نفت نيز خبر داد و افزود:‌به تيم، ظلم و اجحاف شده است و نمي شود اسم اين وضعيت را کوتاهي ناميد زيرا اين يک ظلم مسلم است و من نمي توانم در برابر آن ، بي تفاوت باشم .
دايي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينکه در جايي در خصوص تيم ملي گفته ايد اين تيم با هواداراني اين چنيني به هيچ تيمي باج نمي دهد ؟ هم چنين جواب داد: ‌وظيفه من حمايت از تيم ملي است تا مردم خوشحال باشند زيرا ما جز، فوتبال و چند رشته ديگر برنامه هاي براي تفريح و سرگرمي مرم نداريم .
وي ادامه داد:‌کارلوس کي روش از زماني که هدايت تيم ملي را به عهده گرفته ، اين تيم دچار تحول بزرگي شده است و اينکه گل هاي زيادي دريافت نکرده اند نشان دهنده اين تحول است .
سرمربي تيم باشگاهي نفت تهران ،‌گفت:‌ کي روش از تمام مربيان از نظر فني و فوتبالي بالاتر است ‌و اگر چه ممکن است همکاران من از اين صحبت ها دلخور شوند اما کي روش مربي بسيار بزرگي است و بايد از اين چنين مربياني حمايت کرد.
وي تصريح کرد:‌ساليان سال تيم ملي چنين مربي را نداشته است و همه ديديم که چطور دهها هزار تماشاچي به ورزشگاه آمدند و اين امر در سال هاي گذشته بي سابقه بوده است ؛ ضمن اينکه اين وضعيت حکايت از رشد فوتبال ملي ايران است .
دايي همچنين گفت:‌وظيفه من و امثال من حمايت از تيم ملي است تا ايران بتواند به جام جهاني روسيه برود.
وي در پاسخ به اينکه آيا فصل آينده درکنار تيم نفت مي مانيد يا خير؟ خاطرنشان کرد:‌الان به فصل آينده نمي انديشم و روز به روز کار مي کنم ضمن اينکه فکر کردن براي فصل آينده هنوز زود است .
وي در پاسخ به اينکه بزرگترين آرزوي شما در سال 96 چيست ،‌افزود:‌ آرزويم اين است که مملکت ، شرايط خوبي پيدا کند، من بيش از شما با مردم در ارتباط هستم و مي دانم مردم در شرايط خوبي نيستند و در فوتبال نيز اميدوارم تيم ملي فوتبال نيز روند رو به رشدي داشته باشد و به جام جهاني برسد. ما بازي هاي حساسي در پيش داريم که مهم ترين آن بازي مقابل ازبکستان است .
ديدار تيم هاي نفت تهران و سياه جامگان فردا (جمعه ) ساعت 17 در ورزشگاه تختي تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما