شناسهٔ خبر: 18621303 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تولید رنگ ضد امواج در کشور

مخترع و مدیر عامل یک شرکت فناور از تولید نوعی رنگ در کشور خبر داد که با ایجاد عایق مقابل امواج مضر باعث حفظ سلامتی بدن می‌شود.

صاحب‌خبر -
علی زینلی مخترع و مدیر عامل یک شرکت فناور در زمینه فناوری های نوین در گفت‌وگو با  خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین   گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به افزایش انواع آلاینده های نوین در کشور اظهار داشت: متاسفانه آلاینده های نو در کشور رو به افزایش بوده و همین مسئله سبب بروز مشکلاتی در زندگی افراد شده و زندگی شهرنشینی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است. 

وی بیان کرد: آلاینده های نوین سبب ایجاد عوارض گوناگونی بر بدن افراد می شود و همین امر لزوم ایمن سازی بشر و کاهش آلودگی ها را می طلبد.

زینلی ادامه داد: متاسفانه امواج الکترومغناطیسی در پیرامون محیط زندگی افراد به وفور وجود دارد و امواج وای فای موبابل تلفن های بی‌سیم و همچنین دکل های مولد امواج باعث بروز مشکلاتی می شوند.

وی با بیان اینکه رنگ تولید شده قابل استفاده در منازل است، تاکید کرد: این رنگ خاصیت جذب امواج مضر را دارا بوده و از سازمان های بین‌المللی در دنیا گواهی تایید دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های امواج الکترومغناطیسی ناشی از موبایل و اینترنت توانستیم رنگی را طراحی کنیم که با کشیدن آن بر روی دیوار خارجی ساختمان، از شدت امواج ورودی به داخل منازل و محوطه داخل خانه کاسته می‌شود.

وی یادآور شد: این رنگ با استفاده از تکنولوژی و ذرات نانویی تولید شده و در تست های مختلف موفقیت چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما