شناسهٔ خبر: 18617550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:

سند «سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال» در لرستان تدوین می‌شود

خرم آباد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان از تهیه و تدوین سند «سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال» در لرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی تهیه و تنظیم سند «سرمایه گذاری، تولید و اشتغال» لرستان به ریاست مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان برگزار شد.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه بنا به دستور استاندار لرستان تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال سند سرمایه گذاری، تولیدو اشتغال لرستان تهیه و تدوین خواهد شد، اظهار داشت: ایجاد ارتباط صحیح و برنامه ریزی شده بین سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ طبق سند اشتغال استان در بخش تولید از ۳ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان به ۴ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری رسیدیم، تصریح کرد: با ارزیابی کمیته نظارت ۹۷ درصد در مسیر تولید در استان گام برداشته ایم و در سال ۹۶ با تهیه و تدوین سند «سرمایه گذاری، تولید و اشتغال»؛ تولید و اشتغال مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان یادآور شد: در سال ۹۶ توجه دولت به بخش خصوصی و منابع بانکی بیشتر خواهد شد و از بخش خصوصی استقبال می کنیم.

نظر شما