شناسهٔ خبر: 18594193 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ابراز نگرانی عمار حکیم از تهدید مقتدی صدر

عمار حکیم در پیامی تصریح کرد: سخنان مقتدی صدر در روز جمعه گذشته را پیگیری کردیم و حمایت کامل خود را از اصلاحات هدفمند اعلام می کنیم. ما نسبت به تهدید شدن مقتدی صدر نگران هستیم و از برادران خود در جریان صدر درخواست می کنیم که ما در جریان تهدیدات قرار دهند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

«عمار حکیم» رئیس ائتلاف ملی عراق نسبت به تهدید «مقتدی صدر» رئیس جریان صدر این کشور ابراز نگرانی کرد.

در پیام عمار حکیم تصریح شده است: سخنان مقتدی صدر در روز جمعه گذشته را پیگیری کردیم و حمایت کامل خود را از اصلاحات هدفمند اعلام می کنیم. ما نسبت به تهدید شدن مقتدی صدر نگران هستیم و از برادران خود در جریان صدر درخواست می کنیم که ما در جریان تهدیدات قرار دهند.

رئیس ائتلاف ملی عراق در همین راستا تاکید کرد: همچنین از نهادهای امنیتی و دولت نیز می خواهیم که از مقتدی صدر و دیگر رهبران سیاسی کشور محافظت کنند تا حادثه امنیتی رخ ندهد.

پیشتر «جعفر الموسوی» سخنگوی رئیس جریان صدر اعلام کرده بود که گروه های داخلی و خارجی پشت تهدیدات علیه مقتدی صدر هستند و این گروه ها را می شناسد.

گفتنی است، روز جمعه گذشته هزاران نفر از طرفداران «مقتدی صدر» صبح جمعه در اعتراض به فساد مالی و اداری، در میدان التحریر در مرکز بغداد تظاهرات کردند. مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق به سخنرانی در جمع تظاهرات کنندگان پرداخت.

رهبر جریان صدر با اعلام اینکه تروریسم و گرسنگی و فقر قادر به سست کردن مردم عراق نیستد افزود که «از تهدید به قتل نمی ترسد» و  در صورتی که کمیسیون عالی انتخابات و قانون آن پا برجا بماند انتخابات را تحریم خواهد کرد. مقتدی صدر همچنین خواستار عدم رای دادن به اشخاص فاسد در انتخابات آینده شد.

 

نظر شما