شناسهٔ خبر: 18591001 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

امروز در پارک کوهستان؛

آیین افتتاح چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس با حضور گردشگران

همزمان با روز جهانی تئاتر،آیین افتتاح چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس با حضور گردشگران نوروزی منطقه آزاد ارس در پارک کوهستان شهر جلفا برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر، گفت: در این مراسم که با حضور گردشگران نوروزی ارس و هنرمندان مهمان این دوره از جشنواره همراه خواهد بود، بخش های متنوعی هچون اجراهای نمایشی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، 2 گروه از گروه های هنری حاضر در این جشنواره اجراهای خود را در مراسم افتتاحیه بر روی صحنه خواهند برد.

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس تاکید کرد: با افتتاح رسمی چهارمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس، از فردا اجرای گروه های برگزیده در سطح شهر جلفا آغاز خواهد شد و این اجراها توسط داوران جشنواره داوری خواهد شد.

نصیری عنوان کرد: قطب الدین صادقی، استاد دانشگاههای داخل و خارج کشور ، کارگردان تئاتر و نقش آفرین یکی از نقش های سریال معمای شاه به همراه سامان خلیلیان که یکی از اساتید مطرح تئاتر خیابانی کشور و نیز عهده دار مسوولیت بخش تخصصی تئاتر خیابانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دکتر فرزاد تقی لر به عنوان داوران نهایی چهارمین دوره تئاتر خیابانی ارس، در مراسم افتتاح و طول جشنواره در منطقه آزاد ارس حضور خواهند داشت.

گفتنی است که مراسم افتتاح چهارمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس، امروز 7 فروردین راس ساعت 17 در پارک کوهستان شهر جلفا با حضور گردشگران نوروزی ارس برگزار می شود.

اجراهای این جشنواره نیز از 8 فروردین 96 و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در مکان های عمومی شهر آغاز شده و تا 10 فروردین ادامه خواهد داشت.

نظر شما