شناسهٔ خبر: 18590478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انجام3000 مورد نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شاهین‌دژ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ گفت: سال گذشته به تعداد سه هزار و 585 مورد نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان شاهین‌دژ انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ امن‌اله نقدی با اشاره به گزارش عملکرد سال گذشته اداره صنعت،معدن و تجارت شاهین‌دژ اظهار داشت: در این مدت چندین واحد راکد و نیمه فعال با تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش راه‌اندازی شد.

وی افزود: علاوه بر آن، کلاس آموزشی مهارت قالیبافی برای بافندگان فرش دستباف تشکیل و نظارت بر معادن کوهی و رودخانه‌ای و برخورد با برداشت کنندگان غیرمجاز و تکمیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی جهت اخذ جریمه برداشت غیر مجاز در این شهرستان صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ بیان کرد: در این بازه زمانی، کار تحویل معادن رودخانه‌ای به تعداد 55 مورد و نظارت بر برداشت آن نیز در شاهین‌دژ انجام شد.

وی از بازرسی مشترک با تامین اجتماعی از کارگاه‌های قالیبافی ماهانه به تعداد 80 مورد خبر داد و افزود: از سوی دیگر پیگیری تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای راکد و نیمه فعال نیز پیش‌بینی شد.

نقدی با اشاره به اینکه تعداد کل بازرسی‌های انجام گرفته امسال به تعداد سه هزار و 585 مورد بوده است تصریح کرد: علاوه بر آن، تعداد کل پرونده‌های تشکیل یافته 271 فقره و ارزش ریالی پرونده‌ها 825 میلیون و 315 هزار و 771 ریال بوده است.

وی با بیان آمار حوزه قاچاق شهرستان شاهین‌دژ در سال 95 اظهار داشت: در این باره تعداد کل بازرسی 143 مورد و تعداد پرونده متشکله 34 فقره بوده و ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 67 میلیون و 765 هزار و 750 ریال بوده است.

انتهای پیام/ح

نظر شما