شناسهٔ خبر: 18590373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عزیزی تاکید کرد:

اسرار داوطلبان شوراهای اسلامی محرمانه بماند

بجنورد- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ اسرار داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا وظیفه شرعی و قانونی هیئت نظارت است، بنابراین باید محرمانه باقی بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عزیزی پیش از ظهر دوشنبه در گردهمایی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: بی‌طرفی ناظران نسبت به داوطلبان شوراها و حفظ اسرار محرمانه آنان وظیفه شرعی و قانونی هیئت نظارت است.

عزیزی افزود: علاوه بر محرمانه بودن اسرار داوطلبان شوراهای شهر و روستا، ناظران وظیفه بررسی دقیق سوابق آنان رادارند.

وی بابیان اینکه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: دشمن با دروغ‌های خود قصد ناامید کردن مردم را دارد تا آنان در پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای خراسان شمالی بیان کرد: شرکت در انتخابات پشتوانه ای برای نظام، انقلاب و دولت است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه ۸۰ درصد بودجه کشور عمرانی و ۲۰ درصد آن عمرانی است، همیشه گفته می‌شود دولت چه اقداماتی انجام داده است.

عزیزی بابیان اینکه در پایان هرسال ۱۰ درصد از بودجه عمرانی به جاری اختصاص می‌یابد گفت: متأسفانه این اقدام ضعف است چراکه با این میزان بودجه نمی‌توان اقدامی انجام داد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۵، ۳۷ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی اختصاص یافت که این رقم به‌اندازه بودجه شهرداری تهران است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به‌رغم اینکه بودجه کمی وجود دارد اما تا پایان امسال جشن پایان گازرسانی در خراسان شمالی گرفته می‌شود.

نظر شما