شناسهٔ خبر: 18584038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف استان مازندران:

تذکرات امر به معروف به مسافران مازندران لسانی بود

R41358/P1357/S6,74/CT11

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان گفت: تذکرات امر به معروف به مسافران مازندران لسانی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، غلام‌رضا عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و ماهیت نظام چون دینی بوده قانون اساسی به عنوان وحدت ملی بر اساس سه عنصر قرآن، سنت و مکتب اهل بیت تشکیل شده است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در دین ما از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که قانون واحادیث بر اجرای این فریضه تاکید دارند و اگر این امر اجرا نشود ضمانتی برای دیگر احکام الهی وجود ندارد.

عبدی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی اواخر سال 93 قانون امر به معروف را در حاکمیت تعریف کرد و این سازمان وظیفه دارد بر اساس اهدافی که بر ساختار قوای سه گانه مانند قوه قضاییه، مقننه و مجریه تعریف شده نظارت داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر وجود نیروی انتظامی، دستگاه امنیتی و دستگاه‌های اطلاعاتی جوابگوی نیازمندی جامعه نیست و نظارت عمومی تنها منوط به دستگاه‌های نظارتی نیست بلکه وظیفه تمام آحاد جامعه است.

عبدی بیان کرد: در ایام نوروز آمرین به معروف وناهیان از منکر ازتفرجگاه‌هایی نظیر جنگل، دریا و ستاد تسهیلات نوروزی و همچنین محل اسکان شهرستان‌ها بازدید کرده و در صورت تخلف تذکر لسانی داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما