شناسهٔ خبر: 18580818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از راهبندان های طولانی در ورودی های شهر خبری نیست

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: نوروز امسال در هیچ کدام از ورودی های شهر اصفهان هیچگونه ازدحام ترافیکی و راهبندان های طولانی ایجاد نشده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی اظهارکرد: خوشبختانه  در سال جاری به نسبت سال گذشته در محدوده های شهری  شاهد ترافیک روان تری هستیم.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای روان سازی ترافیک شهری افزود:  جمع آوری معارضات شهری از شمال تا جنوب شهر، ساماندهی  ایستگاههای قطار شهری، خط کشی ها و زیبا سازی ها ، جایگذاری علایم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی و بازگشایی محور ورودی دوم اصفهان از طرف میدان آزادی  در راستای روان تر شدن ترافیک شهری بسیار کارآمد واقع شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر حضور موثر حدود 200 نفر نیروی پلیس راهور در جاده ها، میادین و تقاطع  های شهری خاطرنشان کرد: نوروز امسال در هیچ کدام از ورودی های شهر اصفهان هیچگونه ازدحام ترافیکی ایجاد نشده است.
صلواتی از نصب تابلو های راهنمایی برای مسافران به محل های اسکان و نقاط گردشگری سخن به میان آورد و گفت: نصب تابلوها به منظور کاهش سردرگمی مسافران انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت پارکینگ های شهر افزود: پارکینگ های مرکز شهر به صورت شبانه روزی و مابقی پارکینگ ها تا ساعت 24 فعال هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به استقرار تاکسی ها و اتوبوس ها در شهر ادامه داد: به منظور سرویس دهی به گردشگران و همچنین شهروندان تاکسی ها و اتوبوس ها در باغ فدک و 15 نقطه اصلی گردشگری شهر مستقر هستند.



انتهای پیام/م

نظر شما