شناسهٔ خبر: 18574955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شهرستان قروه:

برنامه های دولت با اقتصاد مقاومتی همخوان است

قروه- فرماندار قروه حضور هیئت دولت و افتتاح پروژه های جدید در استان را عیدی رئیس جمهوری برای مردم دانست و گفت: برنامه های دولت با اقتصاد مقاومتی همخوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز کولانی بعد از ظهر امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان قروه با اشاره به عملکرد دولت و ایجاد فضای امید و وحدت در کشور، اظهار داشت: امروز با افتتاح پروژه های مدنظر عیدی خوبی برای مردم استان به حساب می آید چرا که هر جا صحبت از آبادانی باشد خرسندی را به همراه خواهد داشت و این نشانه خوبی برای مردم در سال جدید است.  

وی با بیان اینکه در شهرستان قروه دو پروژه جدید همزمان با طرح های دیگر افتتاح شد، افزود: این پروژه ها شامل افتتاح تصفیه خانه فاضلاب سریش آباد با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به همراه پست ۶۳ کیلووات ناظم آباد بود که این مهم می تواند در سال جدید برای تحقق اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال در راستای رسیدن به آرمان های دولت تدبیر و امید مثمر ثمر واقع شود.

به گفته کولانی قروه دارای ظرفیت های بسیاری بالایی در حوزه های کشاورزی، صنعتی و ... می باشد و توجه به تولید در این زمینه بسیار حایز اهمیت است.

وی خام فروشی در حوزه معادن شهرستان را معضل بزرگی برای منطقه دانست و تصریح کرد: باید تدبیری جدی برای رساندن سود معادن شهرستان به مردم کرد و اقتصاد مناطق معدن خیز را توسعه داد.

کولانی اشاره ای هم به مشکل بیمارستان شهرستان داشت و بر تصمیمی برای احداث بیمارستان جدید در این شهرستان و تکمیل رفاه حال شهروندان در ادامه طرح تحول سلامت تأکید کرد.

وی همچنین به ارتقای سیستم اینترنتی در مناطق روستای شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دولت اشتیاقی را در فضای مجازی برای مردم ایجاد کرده لذا نیاز است که این مهم فراگیر و در دسترس تر شود.

نظر شما