شناسهٔ خبر: 18570510 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

یک خواننده و یک بازیگر مهمانان امشب بوی عیدی

علی عبدالمالکی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز به همراه سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون امشب به برنامه بوی عیدی می آیند. برنامه بوی عیدی که هر شب به تهیه کنندگی احسان ارغوانی از شبکه یک پخش می شود، تعاملی است و مردم می‌توانند به مهمانان رای بدهند. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود، امشب میزبان یک بازیکن فوتبال با یک بازیگر است که با یکدیگر رقابت می‌کنند. در برنامه «خندوانه» برای اولین بار از جدیدترین ویدئوی فرزاد فرزین به نام «مرز» که موضوع آن شهدای مدافع حرم بود، رونمایی شد. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان دو بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. رئیس جمهور در سفر خود به استان کردستان و در جریان افتتاح 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما از رسانه ملی قدردانی کرد. تهیه کننده برنامه بوی عیدی با تاکید بر اقبال مردم از برنامه بوی عیدی عنوان کرد: خوشبختانه برنامه خیلی دیده شده و مردم هر شب بیشتر از شب های قبل به مهمانان حاضر در برنامه رای می دهند، حتی طرفداران مهمانان در فضای مجازی مردم را تشویق می کنند تا به مهمانی که می خواهند رای بدهند. مهرداد میناوند و حامد آهنگی به همراه بنر تیم ملی پانتومیم ایران و همچنین دو پیراهن با شماره هادی نوروزی و سیروس قایقران را به نادری و رادش تقدیم و یادی از درگذشتگان تیم ملی فوتبال ایران کردند. مدیر شبکه سوم سیما روز گذشته از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» بازدید کرد. بازیگر معروف سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی گفت: من به دلیل بیماری دیابت انسولین تزریق می‌کردم و عده‌ای شایعه کردند عمواکبر هروئینی شده است. آنا نعمتی، در 18 سالگی با فیلم سینمایی «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی پور بازیگری را به طور جدی آغاز کرد و بعد در نقش های مختلفی ظاهر شد. او در طول سال های فعالیت اش در عرصه بازیگری در سه سریال هم بازی کرد که مجموعه «مسافر» با حضور او با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد و نام او را بر سر زبان ها انداخت. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان دو بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. همزمان با سفر رییس جمهور به استان کردستان 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در نقاط مختلف این استان به بهره ب

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، «مخاطب خاص» آخرین آلبوم این خواننده موسیقی پاپ بود و مجموعه تلویزیونی «همسایه ها» نیز آخرین سریالی بود که سمانه پاکدل در آن برای تلویزیون ایفای نقش کرد.

ویژه برنامه نوروزی بوی عیدی به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای مشترک پدرام کریمی و مژده لواسانی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که در ایام نوروز هر شب حوالی ساعت 23:30 به روی آنتن می رود.

نظر شما