شناسهٔ خبر: 18567161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تا پایان روز پنجم ثبت نام؛

3797داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در استان اصفهان ثبت نام کردند

اصفهان - ایرنا - رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان از ثبت نام 3 هزار و 797 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان تا پایان پنجمین روز ثبت نام از داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمدرضا ضیایی روزشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: یکهزار و 939 ثبت نام مربوط به شوراهای اسلامی شهرهای استان است و یکهزار و 857 ثبت نام به شوراهای روستاهای استان اصفهان اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه آمار ثبت نام کنندگان شامل 3 هزار و 455 مرد و 342 زن است، افزود: 896 ثبت نام کننده پیش از این در دوره های قبلی نیز نامزد شده اند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: یکهزار و 671 مرد و 268 زن در شوراهای شهر استان اصفهان ثبت نام کردند و یکهزار و 784 مرد و 74 زن نیز در بخش شوراهای روستاها فرآیند ثبت نام خود را به پایان رساندند.
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا تا ششم فروردین 96 و از ساعت هشت صبح تا 16 بعدازظهر در فرمانداری ها و بخشداری های استان ادامه دارد.
329 هیات مرکزی در سطح مراکز شهرستانی و یکهزار و 58 هیات نیز در مراکز بخش ها کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور را برعهده دارند.
شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان در زمان حاضر بیش از سه هزار عضو دارند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت برگزار می شود.
ت/6994/ 6022 خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار : عمادی

انتهای پیام /*

نظر شما