شناسهٔ خبر: 18548604 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رحمانی‌فضلی:

جاذبه‌های گردشگری قزوین از نفت و مالیات درآمد بیشتری دارد

وزیر کشور گفت: اگر به آثار تاریخی و حوزه گردشگری توجه شود از نفت و مالیات درآمد بیشتری نصیب کشور می‌شود و قزوین از این منظر ظرفیت درآمدزایی بسیاری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو،عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صورت گرفت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب برای مسؤولان کشور بسیار راهگشا خواهد بود و همه باید در راستای تحقق منویات ایشان حرکت کنیم.

 

وی به مسافرت‌های نوروزی و اهمیت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی، به ویژه خطوط ریلی به دلیل افزایش مسافرت‌ها در ایام عید امری ضروری است و این نیاز برای شهرهایی نظیر مشهد بیشتر احساس می‌شود.

 

وزیر کشور در ادامه ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان قزوین را گنجینه بسیار مهمی دانست و تأکید کرد: متأسفانه ظرفیت‌های بسیار عظیم استان قزوین تاکنون آن‌گونه که باید معرفی نشده است و باید در این حوزه کارهای جدی‌تری انجام و گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

 

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: در گذشته قزوین 54 سال پایتخت ایران بود و به همین خاطر شهر بسیار مهم و مرکز تجارت غرب ایران به شمار می‌آمده و این مهم هم اهمیت قزوین را دو چندان کرده است.

 

وی با بیان اینکه استاندار قزوین و شهردار باید بیش از پیش به معرفی و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی قزوین مبادرت ورزند، عنوان کرد: هویت تاریخی و فرهنگی کشور متعلق به مردم است و ارتباطی به حکام آن دوران ندارد و ضروری است هویت تاریخی و فرهنگی کشور را با جدیت بیشتری به نسل جوان معرفی کنیم.

 

وزیر کشور ادامه داد: اگر به آثار تاریخی و حوزه گردشگری توجه شود، از نفت و مالیات درآمد بیشتری نصیب کشور می‌شود و قزوین از این منظر ظرفیت درآمدزایی بسیاری دارد.

 

منبع:فارس

نظر شما