شناسهٔ خبر: 18469627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با پرورش بازیکنان جدید برای تیم ملی پشتوانه سازی می کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان گفت : اولین مرحله از تمرینات ملی پوشان جوان با انگیزه پرورش بازیکنان جدید برای پشتوانه سازی تیم ملی برگزار شد.

صاحب‌خبر -
با پرورش بازیکنان جدید برای تیم ملی پشتوانه سازی می کنیمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جابر خلف زاده افزود: در اولین مرحله از تمرینات تیم ملی جوانان 27 ورزشکار از سراسر کشور به اردو دعوت شدند که از مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های باشگاهی انتخاب و رصد شده بودند.
وی گفت: در این مرحله ورزشکاران به لحاظ تکنیک، قابلیت های جسمانی، کار تیمی و سایر فاکتورها مورد بررسی قرار گرفتند و بر این اساس رتبه بندی شدند و از میان این 27 نفر، در حدود 14 تا 16 نفر به دومین مرحله اردوی جوانان دعوت خواهند شد.
خلف زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر برگزاری تمرینات اردوی تیم ملی، یک برنامه ی دو روزه ی استعدادیابی نیز برگزار شد و حدود 25 ورزشکار از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند و شرایط آنها برای فعالیت در رشته ی والیبال نشسته توسط آقایان معمری و محمدی مورد سنجش قرار گرفت و چند نفر که از هر حیث مناسب بودند، انتخاب شدند.
وی افزود: در مجموع اقدامات خوبی برای پشتوانه سازی تیم ملی کلید خورده و امیدواریم در آینده بتوانیم بازیکنان توانمندی به تیم ملی اضافه کنیم و مثل همیشه این رشته برای کشورمان افتخار آفرین باشد.
اولین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته جوانان از 22 اسفند آغاز شده و امروز به کار خود پایان می دهد.

نظر شما