شناسهٔ خبر: 1832845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سخنگوی قوه قضائیه:

اسید پاشی در اصفهان با فوریت رسیدگی می شود

اسید پاشی در اصفهان اقدامی ناجوانمردانه، جنایتکارانه و خشن است و این موضوع با فوریت رسیدگی و مرتکبان آن به اشد مجازات می رسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا، اسید پاشی در اصفهان را اقدامی ناجوانمردانه، جنایتکارانه و خشن توصیف کرد و گفت: این موضوع با فوریت رسیدگی و مرتکبان آن به اشد مجازات می رسند. 

وی در هفتاد ویکمین نشست خبری خود در مورد موضوع اسید پاشی در اصفهان افزود: حقیقتا همه دست اندرکاران نسبت به شناسایی عاملان باید اقدام جدی داشته باشند و این مورد را تعقیب و با فوریت رسیدگی می کنیم تا مرتکبان به اشد مجازات برسند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: خیلی بد است که یک خانم جوان تا آخر عمر شکل ظاهری خود را از دست بدهد، رنج خانواده، هزینه گرفتاری و عذابی که می کشد تا زمانی که زنده است با او همراه است و این قابل قصاص است.

وی تاکید کرد: اما باید حتما مجازات بازدارنده در این زمینه صورت گیرد تا کسی جرات انجام این کار را نداشته باشد.

محسنی اژه ای افزود: ریاست دادگستری اصفهان و نیروی انتظامی، اطلاعاتی را خواسته و دادستان را وارد صحنه کردند که این امر با جدیت در حال رسیدگی است و عاملان آن شناسایی و تعقیب و مجازات خواهند شد.

وی با اشاره به خبری مبنی بر اینکه عامل با عنوان برخورد با بد حجابی این کار را کرده، تایید نشده، ادامه داد: از خانواده ها گزارش گرفتیم و مشکلی خاصی از این حیث ندارند. در رابطه با این موضوع هیچ شاهدی وجود ندارد که مشخص شود که انگیزه ای اتفاق روی داده چه بوده و البته عاملی نیز دستگیر نشده است.

وی ابراز امیداورای کرد، عاملان دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.

نظر شما