شناسهٔ خبر: 1830100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ساوجبلاغ:

ساخت گرمخانه در شهرهای هشتگرد و چهارباغ در دستور کار قرار گرفت

فرماندار ساوجبلاغ گفت: ساخت گرمخانه در شهرهای هشتگرد و چهارباغ در دستور کار قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در نشست ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: یکی از نیازهای این شهرستان احداث گرم‌خانه است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: حضور افراد کارتن خواب در سطح شهر علاوه بر این که چهره شهر را برهم می‌زند امنیت را نیز به خطر می‌اندازد که لازم است با ساماندهی این افراد اقدامات اساسی در این خصوص اندیشیده شود.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: شهرداری موظف است تا مکانی حتی استیجاری را برای ایجاد این گرم‌خانه راه‌اندازی کند.

به گفته این مسئول تأمین غذای گرم برای کسانی که به این گرم‌خانه‌ها می‌آیند نیز از سوی بهزیستی تأمین خواهد شد.

پالیزگیر گفت: اعتیاد بنیان‌های اعتقادی فردی و خانوادگی را از بین می‌برد و بر همین اساس اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های لازم سازنده و تأثیرگذار باید در رأس برنامه‌های این حوزه قرار گیرد.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به آمار هفت ماهه گذشته در این شهرستان در خصوص دستگیری قاچاقچیان اشاره و تأکید کرد: تعداد دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در هفت ماهه امسال به 662 نفر می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در مدت زمان ذکر شده 226 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در این شهرستان کشف شده است.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به راهکارهای پیشگیرانه درباره مواد مخدر گفت: انجام فعالیت‌های پیشگیرانه با هم‌فکری دانشگاهیان و فرهیختگان با رویکرد اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر ممکن است و با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و خیرین جامعه باید اجرای راهکارهای درمان برای کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی و درمان معتادان را اجرایی کرد.

انتهای پیام/2302/الف30/ظ1004

نظر شما