شناسهٔ خبر: 18225681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند

اختتامیه این جشنواره در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد .

صاحب‌خبر -
فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند دومین جشنواره فیلم کوتاه موج با معرفی فیلم های برگزیده در بخش های مختلف در جزیره کیش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسئول برگزاری این جشنواره گفت:  این جشنواره در سه بخش فیلم های انیمیشن ، مستند و داستانی و با موضوعات فیلم‌های پندآموز، اقتصاد مقاومتی و توصیف جزیره کیش برگزار شد .

رضوانی افزود: از بین یک هزار و 151 فیلم ارسال شده به جشنواره 80 اثر به مرحله داوری رسید.

وی بیان کرد: هیات داوران این دوره از جشنواره را  از مجید برزگر ،پوران درخشنده و محسن امیر یوسفی را تشکیل دادند. 

در پایان بر اساس اعلام نظر داوران، در بخش فیلم های انیمیشن، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به سعادت رحیم زاده برای فیلم  کودکان بلوط رسید و جایزه ویژه داوران به طور مشترک به محبوبه محمد زکی برای فیلم جوجه ماشینی و همچنین اصغر صفار و عباس جلالی یکتا برای فیلم هزار انسان اهدا شد .
در بخش بهترین کارگردانی بخش مستند جایزه این دوره به مهدی اسدی برای فیلم 'جمعه‌ی قالی ' تعلق یافت و جایزه بهترین پژوهش هم به صورت مشترک به آبتین حسینی برای فیلم مرز مه‌آلود و علی نیکوکار برای فیلم باروری ابرها اهدا شد .

جایزه بهترین فیلم با موضوع توصیف جزیره کیش هم به علی کلانتری برای فیلم تاریخ مرجانی زاگرس  و بشیر آزادپور برای فیلم جزیره آهوان اهدا شد و جایزه بهترین مستند به معصومه نورمحمدی برای فیلم سوزنگرد  و جایزه ویژه هیات داوران به علیرضا دهقان برای فیلم  اوسیا اهدا شد.


جایزه بهترین تدوین فیلم‌های داستانی  به محمد اسماعیلی برای تدوین فیلم عملیات 747 و جایزه بهترین فیلم با نگاه اقتصاد مقاومتی هم به صورت مشترک به علیرضا سلمان‌پور برای فیلم بوی تلخ چرم  و فرهاد درودگر برای فیلم مرد بتنی رسید.

جایزه بهترین فیلم‌برداری فیلم‌های داستانی هم به امیر موسوی برای فیلمبرداری فیلم نسبت خونی  رسید.

جایزه بهترین کارگردانی به طور مشترک به اسماء ابراهیم زادگان برای فیلم حفره مشترک و حامد نجابت برای فیلم اشیاء گمشده اهدا شد و دیپلم افتخار جشنواره بهترین فیلم داستانی، به سالم صلواتی برای فیلم آیینه‌های پریده رنگ و تندیس جشنواره و جایزه بهترین فیلم جشنواره به بهمن و بهرام ارک برای فیلم نجس  اهدا شد و مهدی آقا خانی هم برای فیلم درپیکر موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران شد .

آرمان خوانساریان برای فیلم‌نامه فیلم‌های سبز کله‌غازی و  قرص برنج حائز دریافت جایزه بهترین فیلم نامه فیلم های داستانی شد.

در پایان این جشنواره علاوه بر تقدیر از صدا وسیما برای ارائه فیلم های متعدد و جمعی از خبرنگاران از  عباس دوست قرین برای فیلم کودکان ، عباس نجاری از گونه های زخمی خلیج ، مجید سلیمی برای سفر سفید ، یزدان قاسمی برای فیلم کیش من، سمیه ملک پور برای فیلم های ره پویان راه و بندگی و دختران پائیز ، سیما علیپور برای فیلم از آبی تا رابی و منا امامی زاده برای فیلم نمره تقدیر شد .
فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند فیلم های برگزیده دومین جشنواره فیلم موج معرفی شدند


نظر شما