پس از آنکه دیروز اطلاعات عنوان Middle-earth: Shadow of War توسط فروشگاه Target لو رفت، حال شرکت Warner Bros به صورت رسمی این عنوان را برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی معرفی کرده است.
این عنوان که قرار است در تاریخ ۲۲ آگست در آمریکای شمالی و ۲۵ آگست در اروپا (به ترتیب ۳۱ مرداد و ۳ شهریور ۱۳۹۶) منتشر شود، بر روی ایکسباکس وان و رایانههای شخصی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. بدین معنی که خریداری این عنوان بر روی یک پلتفرم، قابلیت دسترسی بر روی فایلهای ذخیره، محتویات اضافی و دستاوردها (Achievements) را بدون هیچ هزینه اضافی برای دارندگان این عنوان در پلتفرم دیگر فعال خواهد کرد. همچنین اعلام شده که این عنوان از دو پلتفرم پلیاستیشن ۴ پرو و ایکسباکس اسکورپیو نیز حمایت میکند.
ساخته شده توسط استدیوی Monolith Productions، عنوان Middle-earth: Shadow of War دنبالهای برای Middle-earth: Shadow of Mordor بوده که طی آن در یک داستان کاملا جدید که شاهد بازگشت Talion و Celebrimor خواهد بود، باید به سرزمینهای دشمن نفوذ کرده و ارتشی ساخته تا تمام موردور را بر علیه ارباب تاریکی سائرون، متحد کنیم.
در ادامه میتوانید توضیحات منتشر شود توسط Warner Bros پیرامون این عنوان را مطالعه کنید.
در Middle-earth: Shadow of War، بازیکنان از یک حلقه قدرت جدید استفاده کرده و در نبردی غولآسا برای سرزمین میانه، با مرگبارترین دشمنان از جمله سائرون و Nazgulهای او روبرو میشوند. این اکشن ماجراجویی دنیای باز، به لطف سیستم تحسین شده و گسترش یافته Nemesis، زنده شده است. سیستم قدرتمند شخصیت دهی به دشمنان در نسخه اول، حال در تمام دنیای بازی تاثیر گذاشته، جایی که تمامی محیط و شخصیتها توسط انتخابات و اعمال بازیکن شکل گرفته و به وجود آورنده دنیای شخصی در هر بار بازی کردن خواهد بود.
آقای دیوید حداد (David Haddad)، رییس شرکت سرگرمیهای تعاملی Warner Bros، در مورد این عنوان چنین میگوید.
استدیوی Monolith Productions با معرفی سیستمهای شخصیتدهی عمیقتر به گیمپلی بازیکنان، در کنار داستانگویی مناسب، به نوآوری خود ادامه میدهد. Middle-earth: Shadow of War با پیشرفت و رساندن سیستم Nemesis به سطحی جدید و اجازه دادن به بازیکنان برای به وجود آوردن سفر شخصی خودشان در سرزمین میانه، این سبک از عناوین را حقیقتا به سمت جلو حرکت میدهد.
آقای مایکل دی پلاتر (Michael de Plater)، معاون رییس استدیوی Monolith Productions نیز در این باره میگویند
به دنبال بازخورد بینظیر Middle-earth: Shadow of Mordor، ما تمامی بخشهای این عنوان از جمله دنیا، داستان، سیستمهای نقشآفرینی، هسته گیمپلی و البته داستانهای شخصی بازیکنان از سیستم Nemesis، را به صورت بسیار بزرگی گسترش دادهایم، به عنوان هواداران قدیمی سری Middle-Earth، ما بسیار خوشحال هستیم که این مزیت را داشته تا بزرگترین دنیای فانتزی ساخته شده در تاریخ را به صورتی جدید، برای یک نسل جدید به زندگی بیاوریم. ما نمیتوانیم صبر کنیم تا ببینیم بازیکنان در عنوان Middle-earth: Shadow of War، چه داستانهای شخصی به وجود آورده و به اشتراک میگذارند.
سیستم نوآورانه Nemesis با به وجود آوردن دشمنانی که روبروییهایشان با شما در طول بازی را به یاد میآورند و دارای شخصیت، قدرت و نقاط ضعف خود هستند، داستانهای شخصی خاصی برای شما میسازد. Middle-earth: Shadow of War با معرفی دنبالکنندهها (Followers) که داستانهای از وفاداری، خیانت و انتقام به وجود میآورند، این سیستم را گسترش میدهد. سیستم Nemesis همچنین در تمام دنیای بازی گسترش یافته تا با استفاده از دژهای Nemesis که به بازیکنان اجازه داده تا از استراتژیهای متفاوتی برای تسخیر این سنگرها استفاده کنند، و به واسطه ارتش شخصی خود از Orcها، دنیای شخصی خودشان را بسازند.
قرار گرفته بین دو سری The Hobbit و The Lord of the Rings، عنوان Middle-earth: Shadow of War دنبال کننده داستان اصلی Middle-earth: Shadow of Mordor، خواهد بود. بازیکنان در دنیای غنی، شخصی و بزرگتر، مملو از دشمنان و قهرمانان حماسی، مکانهای به یادماندنی، دشمنان تازه، حتی شخصیتهای جدید بیشتر (برای هر دشمن) و داستانهای ناگفته، غرق خواهند شد.
در ادامه میتوانید تریلر معرفی این عنوان را مشاهده کنید. تریلر گیمپلی Middle-earth: Shadow of War نیز در تاریخ ۸ مارس منتشر خواهد شد.
دانلود تریلر با کیفت ۴۸۰ | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰ | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰
نظر شما