شناسهٔ خبر: 18183667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رونمایی از چهار عنوان کتاب فاطمی در آران و بیدگل

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) از چهار عنوان کتاب فاطمی در این شهرستان رونمایی می شود.

صاحب‌خبر -

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: همزمان با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) از چهار عنوان کتاب فاطمی در این شهرستان رونمایی می شود.

وی اظهار داشت: «نداي فاطميه» در بيان مظلوميت حضرت فاطمه (س)، «دعاي مادرم»  شرح ادعيه حضرت فاطمه (س)، «روز هجوم» با موضوع بررسي زمان هجوم به خانه حضرت فاطمه (س)، «راه روشنايي» در بیان دشمني با دشمنان حضرت فاطمه (س) عنوان این چهار کتاب تازه منتشر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود:  این چهار عنوان کتاب به قلم شیوا و روان حجت الاسلام دکتر مهدی خدامیان آرانی توسط نشر وثوق و نشر عطر عترت به چاپ رسيده است.

نمکی خاطر نشان کرد: آیین رونمایی از این چهار کتاب شامگاه سه شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در همایش خواهران فاطمی در تکیه تاریخی حاج عبدالله خان اکرمیان مرکز هیئت فاطمیه آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

به گفته وی، این مراسم با همکاری مشترک هیئت فاطمیه، مؤسسه فرهنگی هنری دارالفنون، ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

نظر شما